ارزش Bitcoin از مرز ۵۰۰۰ دلار هم گذشت!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،نوسانات شدید ارزش بیت کوین در هفته های اخیر تیتر بسیاری از اخبار اقتصادی و تکنولوژی بوده است؛ این بار بیت کوین توانست برای ساعاتی از مرز ۵ هزار دلار هم عبور کند، البته ساعاتی بعد با افت قیمت چندصدی روبرو شد.

موسسه آماری CoinMarketCap نوسان قیمت ۶.۴ درصد را در ۲۴ ساعت برای Bitcoin ثبت کرده است و این مقدار در مقایسه با تغییر منفی ۹٫۷۴ درصدی رقیب سرسخت آن یعنی ارز اتریوم (Ethereum) و منفی ۷٫۵۳ درصدی Bitcoin Cash و منهای ۱۱٫۴۷ درصدی Litecoin نشان از پایداری وضعیت بیت‌کوین در مقایسه با سایر ارزهای مجازی دارد.

هم‌اکنون برآورد ارزش بازار این ارز رمزنگاری شده ۷۶ میلیارد دلار است که حدود دو برابر ارزش تعیین شده برای بازار اتریوم است.

پیش بینی های متفاوتی درباره ارزش Bitcoin وجود دارد؛ برخی افزایش قیمت تا ۱۰۰ هزار دلار و برخی کاهش قیمت تا ۳ هزار دلار را برای آن در نظر گرفته اند، اما با توجه به بررسی نمودار ارزش بیت اکنون از ابتدای معرفی این کریپتوکارنسی، ارزش آن همواره در حال افزایش بوده است؛ اگرچه در برخی از زمان ها مثل سال ۲۰۱۵ نیز به یکباره شاهد افت شدید قیمت آن بوده ایم.

با توجه به اتفاقات اخیر باید منتظر ماند و دید آیا این روند صعودی همچنان ادامه دارد یا طبق برخی از پیش بینی ها پایان عمر بیت کوین فرا رسیده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا