با گوشی Light Phone آشنا شوید

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،موبایل Light Phone که چند سالی از عمر آن می‌گذرد، با این هدف طراحی شده تا میزان ارتباط بین افراد و دنیای مجازی را کاهش دهد. این موبایل ساده اما زیبا، هم‌اندازه یک کارت اعتباری است که اعداد شماره‌گیری را برای کاربر نمایان کرده و صفحه‌نمایش بسیار کوچکی دارد که تنها شماره تماس‌های دریافتی را نشان می‌دهد. جالب است بدانید، این موبایل، هیچ sms و ایمیلی دریافت نمی‌کند و به دوربین عکاسی و فیلم‌برداری نیز مجهز نیست.

Light Phone

سازندگان این موبایل می‌گویند بسیاری از مردم شهامت جدا شدن از تلفن‌های هوشمند خود را ندارند و کاملاً به این نوع تلفن‌ها، اعتیاد پیدا کرده‌اند. به عقیده طراحان Light Phone، به جای اینکه بگوییم این موبایل چه قابلیت‌هایی دارد، بهتر است بگوییم چه قابلیت‌هایی ندارد!

Light Phone

Light Phone از پلتفرم ابری در نرم‌افزار خود بهره برده و سیستم‌عامل آن، نسخه بسیار ساده اندروید است. این موبایل در حال حاضر در آمریکا عرضه شده و هم با سیم کارت‌های این شرکت و هم سایر سیم‌کارت‌ها، کار می‌کند.

قیمت این موبایل، حدود ۱۵۰ دلار است که با توجه به کارایی بسیار اندک آن، زیاد به نظر می‌رسد؛ چرا که قیمت بسیاری از موبایل‌های هوشمند که قابلیت‌های زیادی نیز دارند، قریب به ۱۳۰ دلار است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا