کاربران Whatsapp عاشق سامسونگ گلکسی J7 پلاس می‌شوند!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،سامسونگ گلکسی J7 پلاس بالاخره معرفی شد. این گوشی هوشمند قیمت حدود یک‌ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دارد، دارای دوربین دوگانه و دستیار بیکسبی است و از دو اکانت واتس اپ پشتیبانی می‌کند.

گلکسی J7 پلاس ارزش صبر کردن را داشت. مدل‌های J7 و J7 پرو توانستند در بازار به‌خوبی بدرخشند، پردازنده این گوشی‌های هوشمند، مدیا تک هلیو P20 بود که باعث شده بود این اسمارت فون در کنار کاربری خوب، قیمت ارزانی هم داشته باشد.

سامسونگ J7 پلاس دارای صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی super AMOLED با رزولوشن full-HD است. پردازنده ۸ هسته‌ای،۲٫۴ گیگاهرتزی مدیا تک، ظرفیت رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت، حافظه قابل ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت از طریق SD card از مشخصات این گوشی هوشمند است.

سامسونگ گلکسی J7 ، میان رده‌ای متفاوت

گلکسی J7 پلاس از دو اکانت واتس اپ، فیس‌بوک به‌ صورت همزمان پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه نیز است. دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم ۱٫۷ و دوربین دوم آن ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم ۱٫۹ است. پس از نوت ۸، سامسونگ گلکسی J7 پلاس دومین گوشی هوشمند سامسونگ است که دوربین دوگانه دارد.

دوربین سلفی سامسونگ J7 پلاس بسیار قدرتمند است و کیفیتی برابر با ۱۶ مگاپیکسل دارد که دارای دیافراگم ۱٫۹ است و فلاش LED دارد تا در شب سلفی‌های بهتری بگیرید.

این گلکسی جدید با اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ عرضه می‌شود و از دستیار سامسونگ بیکسبی (Bixby) هم پشتیبانی می‌کند. J7پلاس هم مثل J7 از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های این میان رده می‌توان به صفحه‌نمایش همیشه روشن و اسکنر اثر انگشت اشاره کرد.

انتظار می‌رود سامسونگ J7 پلاس در هند زودتر عرضه شود ولی تاریخ دقیق عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا