پیش بینی فروش ۷۰۰ هزار واحد Galaxy Note 8 در کره‌ جنوبی!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،پس از مشکلات نوت ۷ در سال گذشته، به نظر می رسد محصول جدید حیاتی دوباره به این سری از محصولات سامسونگ داده است؛ این شرکت قصد دارد در نخستین ماه از شروع فروش Galaxy Note 8 تعداد ۷۰۰ هزار عدد از آن را در کره جنوبی به فروش برساند، این تعداد مشابه با میزان فروش ماه اول Galaxy S8 در اوایل سال جاری میلادی (۲۰۱۷) است.

با توجه به اخبار منتشر شده از صنایع مخابراتی کره‌ی جنوبی، سامسونگ به زودی ۷۰۰ هزار Galaxy Note 8 را از طریق شرکت هایی نظیر SK Telecom، KT و LG U Plus به فروش می رساند، که از این تعداد ۶۰ درصد مدل ۶۴ گیگابایتی و ۴۰ درصد مدل ۲۵۶ گیگابایتی است. گوشی های ۶۴ گیگابایتی در سه رنگ و به نسبت: ۴۰% رنگ آبی تیره، ۳۰%  مشکی و ۳۰% خاکستری و گوشی های ۲۵۶ گیگابایتی نیز به صورت: ۶۰% رنگ آبی تیره و ۴۰% مشکی به بازار عرضه می شوند. (در این لیست به مدل ۱۲۸ گیگابایتی و رنگ‌ طلایی نوت ۸ اشاره ای نشده است )

هنوز قیمت نهایی گلکسی نوت ۸ در کشور کره‌ جنوبی مشخص نیست، اما قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی در آمریکا ۹۴۹.۹۹ دلار پیش بینی شده است.

پیش فروش Galaxy Note 8  از تاریخ ۷ سپتامبر تا ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۷ آغاز شده و فروش عمومی نیز از تاریخ ۱۵ سپتامبر شروع می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا