Dell مقرون به صرفه ترین لپ تاپ گیمینگ Max-Q را معرفی کرد!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،حافظه سیستم این لپ تاپ توانایی بارگذاری تا ۳۲ گیگابایت را دارد و برای ذخیره سازی اطلاعات می توان از هارد دیسک ۵۱۲ گیگاباتی PCIe NVMe SSD و یا ترکیبی از یک هارد یک ترابایت و یک حافظه ۲۵۶ گیگابایت M.2 SSD استفاده کرد.

این دستگاه در سه نوع صفحه نمایش IPS با رزولوشن Full HD، صفحه نمایش لمسی و یا ۴k ارایه می شود. شرکت Dell با وجود تمامی ویژگی های رقابتی این لپ تاپ عمر باتری آن را ۷ ساعت اعلام کرده و در آزمایش های انجام شده نیز ثابت شده است که Inspiron 15 Gaming عملکرد بهتری نسبت به سایر رقبای موجود در بازار دارد، البته در حالت کاربری بازی، عمر باتری کمتر از میزان اعلام شده است؛ ولی ویژگی شارژ سریع این مدل که امکان شارژ ۸۰ % از باتری را در یک ساعت فراهم می کند، شاید بتواند این مسئله را نیز به نوعی حل کند.

این لپ تاپ دارای یک پورت USB Type-C، سه پورت USB-3.1 Gen 1 Type-A، یک ۲×۲ WLAN 802.11ac Wi-Fi، سیستم خنک کننده دارای دو فن، یک جفت بلندگو Waves MaxxAudio Pro در قسمت جلو، کیبورد مقاوم در برابر ضربه (قابلیت نور پس زمینه در صورت انتخاب) است. همچنین یک سنسور اثر انگشت در دکمه پاور برای افرایش امنیت لاگین کاربر از طریق Windows Hello قرار گرفته است.

گفتنی است؛ لپ تاپ Inspiron 15 7000 Gaming شرکت دل ۱۲ سپتامبر سال جاری میلادی با قیمت پایه ۹۹۹ برای نسخه دارای تنظیمات Full HD و ۱٫۴۴۹ دلار برای مدل ۴K به بازار عرضه می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا