Aria 2 دقیق ترین ترازوی هوشمند وای فای جهان!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،تمرینات ورزشی بدون پیش بینی نتایج دقیق آنها بی فایده است. برای پیش‌بینی نتایج ورزش و رژیم غذایی می توان از گجت های پوشیدنی که در زمینه سلامت و تناسب اندام کاربرد دارند، استفاده کرد. اما محصول جدید کمپانی فیت بیت قرار است اطلاعات به مراتب دقیق‌تری را به ما ارائه دهد.

اولین سری ترازوهای این شرکت با نام آریا (Aria) در سال ۲۰۱۲ عرضه شد و کاربران از آن زمان به بعد منتظر نسل های بعدی این ترازوهای هوشمند ماندند. حال، آریا ۲ محصول جدید شرکت فیت بیت (Fitbit) از لحاظ طراحی همانند اولین مدل های این سری است با این تفاوت که از دقیق ترین شاخص های اندازه گیری در میان ترازوهای بازار بهره می برد.

ترازوی هوشمند Aria 2 همانند مدل قبلی، این امکان را به کاربران می دهد تا گوشی خود را از طریق وای فای با آن سینک و هماهنگ کنند و اطلاعات را به اپلیکیشن فیت بیت انتقال دهند.

گرچه محصولات دیگر فیت بیت می توانند اطلاعات تناسب اندام کاربران را ثبت و ذخیره کنند، اما ترازوی آریا ۲ همین کار را به صورت تخصصی تر و با ارائه اطلاعاتی از قبیل شاخص توده بدن (BMI)، درصد چربی، وزن و بسیاری از موارد دیگر انجام می دهد. در نتیجه افراد می توانند با این وسیله درک شفاف تری نسبت به تاثیر رژیم های غذایی روزانه روی وضعیت بدنشان داشته باشند.

سه ویژگی کلیدی ترازوی فیت بیت به شرح زیر است:

  • قابلیت اتصال از طریق بلوتوث بدون نیاز به وای فای
  • پشتیبانی از شبکه وای فای دارای استاندارد ۱۱ b/g/n
  • استفاده از ۳ عدد باتری قلمی

گفتنی است؛ این محصول از همین حالا در وب سایت Fitbit به قیمت ۱۲۹٫۹۵ دلار پیش خرید می شود و قرار است امسال وارد بازار شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا