چگونه شرکت‌ها از اتحاد شبکه‌های اجتماعی خود سود می‌برند؟

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،در برخی مواقع، رقابت می تواند باعث توسعه نام تجاری و ایجاد محتوا برای کاربردهای رسانه اجتماعی شود. در شرایط دیگر، سازمان ها برای مدیریت محتوا در چندین کانال رسانه اجتماعی با شکست روبرو می شوند.

این همان جایی است که ثبات و مدیریت محتوا در کانال های رسانه اجتماعی اهمیت پیدا می کند و در اینجا یکی کردن همه اطلاعات ورودی از هر کانال رسانه اجتماعی به درون صندوق داده ها ممکن است اختلاف فاحشی ایجاد کند.

«اشکان کوچک»، موسس Spectrums (که IDهای کاربری یکسانی فراهم کرده و شرکت ها و افراد را قادر می سازد که همه کانال های رسانه های اجتماعی خود را تنها با یک ID تنظیم کنند)، می گوید: «سیر تکاملی تکنولوژی موبایل و همچنین انواع مختلف کانال های رسانه های اجتماعی، باعث ایجاد صدها سیستم عامل های رسانه های اجتماعی شده است، و برای هر سیستم عاملی که شما استفاده می کنید، باید ID کاربری خود را حفظ کنید.»

Spectrum سیستمی را فراهم می کند که با استفاده از آن می توان همه محتویات ورودی رسانه های اجتماعی از هر کانالی را یکسان کرد و یک ID کاربری (SID) منفرد ایجاد کرد.

کوچک می گوید: «با این کار، شرکت ها بجای لیست کردن و نمایش همه IDهای اینستاگرام، توئیتر، فیس بوک و اسکایپ خود، تنها کافی است SID خود را به مشتریان و شریکان بدهند، که این SID همه کانال ها را به طور خودکار به هم مرتبط و یکی می سازد.»

این تکنولوژی ارتباط با شرکت ها را برای مشتریان و شرکا آسان تر می کند و مدیریت کانال رسانه ها را راحت تر می کند.

شرح شغل: مدیر کمپین دیجیتالی

مدیران کمپین دیجیتالی نقش مهمی را در شکل گیری، اجرا و مدیریت تلاش های بازاریابی دیجیتالی شرکت مانند SEO/SEM، رسانه های اجتماعی، ایمیل و نمایش های آنلاین ایفا می کنند. دانلود Tech Pro Research، مسئولیت های شغلی را مشخص می کند و توضیح می دهد که هر داوطلبی به طور ایده آل چه مهارت هایی را باید کسب کند.

این دانلود برای مشترکین Tech Pro Research رایگان است.

شرکت ها و افرادی که از این تکنولوژی استفاده می کنند حریم خصوصی خود را کنترل می کنند زیرا آن ها باید تعیین کنند که چه کسانی می توانند به چه اطلاعاتی روی هر کانال رسانه اجتماعی دسترسی پیدا کنند.

طبق گفته کوچک «شما نباید هر نوع اطلاعات خصوصی یا گواهی نامه فرد را در شماره SID خود ذخیره کنید، این بدان معناست که شما تنها می توانید از این شماره خود استفاده کنید و همه کانال ها را با این شماره یکی کنید یا می توانید محتوای هر کانالی که می خواهید را به درون صندوق داده ها بیاورید.»

همانگونه که در مورد هر تکنولوژی جدیدی مشکلات و مسائلی وجود دارد، در مورد این تکنولوژی نیز مسائل و مشکلاتی وجود دارد. اولین و مهمترین مسئله، حریم خصوصی است. شما چگونه می توانید اطمینان پیدا کنید که کنترل مناسبی صورت گرفته است و تنها محتوای رسانه ای که لازم است را وارد کرده اید؟

بعلاوه، صندوق داده ها در یک جای عمومی است، در این حالت خاص، مکان عمومی، Amazon AWS است که با آن می توان امنیت را به میزانی که شما می خواهید تنظیم کرد، اما شرکت ها هنوز در این مورد مطمئن نیستند.

کوچک گفته است: «با وجود این نگرانی ها، این تنها راهی است که با آن می توان همه کانال های اجتماعی را تنها با یک شماره یکی کرد و این بسیار ارزشمند است.»

این شماره بخصوص در خاورمیانه بسیار مهم و ارزشمند است، چرا که در آنجا کانال های اجتماعی و تعاملات رسانه ای کاملا قوی هستند و افراد یک شماره منحصر به فرد مانند SID دارند. کوچک بیان داشته: «اینجا جایی از دنیاست که هرکس ممکن است برای داشتن یک شماره همراه خاص چهار یا پنج میلیون دلار بپردازد.»

SID ایده جالبی است. این ایده یقینا در بخش های بازاریابی شرکت های بزرگ ارزشمند است. با این وجود، شما ایده استفاده از شماره ID یکسان در کانال های رسانه اجتماعی خود را چگونه ارزیابی می کنید؟

۱- مشخص کنید که چه چیزی را می خواهید از استراتژی یکسان سازی رسانه اجتماعی خارج کنید

آیا می خواهید از تجزیه و تحلیل ها روی محتوای رسانه اجتماعی که وارد کرده اید، استفاده کنید؟ آیا تسلط کافی برای استخراج داده های رسانه های اجتماعی برای خرید مشتری و ایجاد اولویت بندی را دارید؟

۲- یکسان سازی کانال های رسانه اجتماعی در بازاریابی را با استراتژی داده های خود تراز کنید

اگر شما هیچگونه برنامه ریزی نداشته باشید، وارد کردن داده های رسانه اجتماعی به درون صندوق داده های مرکزی ارزش چندانی ندارد. از لحاظ عملی، فنی و استراتژیکی، تیم IT و بازاریابی باید با هم همکاری کنند تا بهترین نتایج کسب و کار به واسطه تجزیه و تحلیل حاصل شود.

۳- نتایج خود را اندازه گیری کنید

اگر شما در مسیر فرایند یکی سازی محتوای رسانه ها در شرکت خود هستید، انتظار دارید که چه فرایندهای کسب و کار و چه نتایجی بهبود پیدا کنند؟ آیا فکر می کنید فروش و درآمد شرکت بیشتر می شود؟ آیا با بهبود فروش و تولید، بازاریابی هموارتر می شود؟ توانایی برای تولید و فروش قابل اندازه گیری هستند. با استفاده از این معیارها برای رسیدن به اهداف می توانید توانایی خود را برای یکی سازی و تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی بهبود ببخشید.

۴- نقشه مسیر خود را ایجاد کنید

بعد از آنکه کانال های رسانه های اجتماعی خود را برای بازاریابی یکی کردید، به کجا می خواهید بروید؟ آیا می خواهید محتوای رسانه های اجتماعی را برای پیشنهادات و ایده های مشتریانی که در تولید محصولات بعدی همکاری می کنند، ایجاد کنید؟ یا می خواهید میزان رضایتمندی مشتریان از شرکتتان را بررسی کنید؟

استراتژی خود را دقیقا تنظیم کنید

تحت کنترل درآوردن رسانه های اجتماعی هنوز یک بخش توسعه ای برای اکثر شرکت ها محسوب می شود. اخبار خوب این است که تکنولوژی هایی که به وجود می آیند، می توانند مشکلات مدیریت محتوا در رسانه های اجتماعی، که سازمان ها با آن ها دست و پنجه نرم می کنند را برطرف کنند. اکنون زمان آن است که شرکت ها استراتژی های رسانه های اجتماعی خود را بازبینی کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا