دستگاه تمیزکننده مسواک به بازار می آید

به گزارش سیناپرس به نقل ازمهر، فضای باز خانه مملو از ذرات معلقی است که باعث جرم گرفتن مسواک ها و کثیف شدن آنها می شوند. اما دستگاه مسواک تمیز کن Puretta می تواند این دغدغه را برطرف کند.

Puretta مانند یک جعبه کوچک است که به دیوار متصل می شود و در بخش زیرین آن گیره هایی برای نگهداشتن چند مسواک، یک خمیردندان و همین طور قراردادن جعبه نخ دندان تعبیه شده است.

Puretta می تواند مسواک های آویزان شده را با استفاده از تابش اشعه ماورابنفش تمیز کند. برای شارژ این دستگاه می توان از انرژی خورشیدی نیز استفاده کرد. با تابش نور بر روی صفحه خورشیدی نصب شده بر روی دستگاه مذکور انرژی مورد نیاز این دستگاه تامین می شود.

این اشعه ماورابنفش از نوع ۲۵۳ نانومتری است و در آزمایشگاه ها هم برای استرلیزه کردن آب مورد استفاده قرار می گیرد. از این طریق دی ان ای باکتری ها و ویروس ها غیرفعال می شود.

بر اساس بررسی انجام میکروبیولوژی آمریکا در سال ۲۰۱۵، حدود ۶۰ درصد از مسواک های مورد استفاده در دستشویی ها و حمام ها حاوی آلودگی های مربوط به مدفوع انسان بوده اند و ۸۰درصد احتمال دارد که این آلودگی های مدفوعی مربوط به مالک مسواک نباشد.

قیمت این دستگاه مسواک تمیز کن که در مهر ماه روانه بازار می شود بین ۶۰ تا ۷۵ دلار خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا