خدمات رایگان درب منزل برای خریداران نوت ۸ سامسونگ!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،شرکت سامسونگ با معرفی گلکسی نوت جدید خود تاکید بسیاری بر خدمات پشتیبانی داشته به این صورت که خریدارانی که نوت ۸ را از سایت Samsung.com تهیه کنند، ۶۰ روز به صورت رایگان از سرویس Samsung Premium Care بهره‌مند می شوند؛ سرویسی که در حالت عادی ماهانه ۱۱.۹۹ دلار هزینه دارد و از پشتیبانی‌های معمولی تا پوشش صدمات جدی را شامل می‌شود.

سامسونگ همچنین برای پشتیبانی‌های جزئی خانگی به استارت آپ دیگری به نام HelloTech در ایالت لس آنجلس اتکا کرد. HelloTech به کاربران نوت ۸ قول داده که خواه با رفتن به خانه مشتریان یا ملاقات با آن‌ها در محل کار یا یک کافی شاپ، پاسخگوی سوالاتشان در رابطه با این دستگاه جدید خواهد بود.

این رویکرد نسبت به سرویس پشتیبانی اپل که معمولاً به صورت آنلاین یا از طریق تلفن یا با مراجعه به فروشگاه‌های این شرکت انجام می‌شود، تفاوت زیادی دارد. با توجه به این که تعداد شعب فروش سامسونگ آن قدرها زیاد نیست، این شرکت مجبور است تا کار پشتیبانی را به شرکت‌های دیگری که دسترسی خوبی در ایالات متحده داشته باشند واگذار کند. البته برای استفاده از این پشتیبانی همچنان باید به سایت Premium Care سامسونگ مراجعه کرد، اما شخصی که نزد شما می‌آید از طرف شرکت HelloTech است.

سرویس‌های بازدیدی HelloTech معمولاً در حالت دمو ۴۹ دلار، و در حالت‌های پیچیده تا ۱۹۹ دلار هزینه دارد. در مورد نوت ۸، مشتریان تا دو ماه اول می‌توانند به صورت رایگان از این خدمات استفاده کنند، اما برای بهره‌مندی ماهانه از این سرویس‌ها باید ۱۱.۹۹ دلار پول دهند تا همچنان بتوانند از خدمات HelloTech استفاده کنند.

بر اساس گفته‌های موسس و مدیر ارشد اجرایی HelloTech، ریچارد والپرت (Richard Wolpert)، این شرکت به استثنای مناطق روستایی و صعب‌العبور، در ۸۸ درصد شهرهای ایالات متحده فعالیت دارد. وی مدعی است شرکت‌شان، اوبری (Uber) برای اهداف متعددی دایر شده است، اما HelloTech در حقیقت از ۷ هزار پیمانکار تشکیل شده که پس از کسب مهارت‌های لازم به امر پشتیبانی می‌پردازند. البته در ابتدا گمان می‌رفت این شرکت از مدل تجاری خاصی استفاده می‌کند که بر مبنای آن، تکنسین‌ها قصد دارند شما را ترغیب به خرید محصولات فناوری دیگر کنند. اما HelloTech رفته رفته نشان داد که با این مدل تجاری فاصله دارد و کاملاً بر کار پشتیبانی تمرکز دارد.

شرکت HelloTech توسط Upfront Ventures ، Crosscut Ventures ، Madrona Venture Group و Accel Partners سرمایه‌گذاری شده است.

قرارداد همکاری این شرکت با سامسونگ بر سر گلکسی نوت ۸ احتمالاً بزرگترین قراردادی است که HelloTech تا به حال موفق به عقد آن شده، البته آن‌ها پیش از این بخشی از پشتیبانی گلکسی S8 و سه ماه پشتیبانی آزمایشی گلکسی S7 را هم برعهده داشتند. این شرکت حتی در زمینه پشتیبانی از یخچال‌های هوشمند سامسونگ هم با این غول کره‌ای همکاری داشته است.

متخصصان HelloTech فقط مشکلات جزئی شما را برطرف می‌کنند. والپرت در این خصوص می‌گوید: «خدمات تحت پوشش شامل مواردی مثل تنظیم کامل نوت ۸ از صفر، مهاجرت از آیفون به اندروید، آموزش ویژگی‌های اساسی یا آموزش نحوه استفاده از دستیار دیجیتالی سامسونگ یعنی Bixby است. اما مشکلات جدی‌تر دستگاه، یعنی مواردی که نیاز به تعویض قطعات داشته باشد، توسط شرکت Dish پیگیری و رفع می شوند.»

والپرت در پاسخ به اینکه اگر مثل افتضاح سال گذشته نوت ۷ مشکلی در رابطه با باتری دستگاه پیش بیاید چه کار خواهند کرد، گفت: «HelloTech هنوز تدبیری برای مواجهه با این مشکل با سامسونگ اتخاذ نکرده است. بیایید امیدوارم باشیم که باتری نوت ۸ دچار چنین مشکلی نشود که مجبور شویم منتظر اظهار نظر شرکت بمانیم.»

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا