گزارش تصویری از کنفرانس جهانی روبات ها

شهر پکن پایتخت کشور چین میزبان یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی در حوزه علوم روباتیک است. کنفرانس جهانی روبات ها  World Robot Conference 2017 از روز گذشته یعنی بیست و چهارم آگوست برابر با دوم شهریور ماه در این شهر آغاز به فعالیت کرده و در آن از جدیدترین فناوری های حوزه روباتیک رونمائی شده است.

از جمله بخش های جالب این نمایشگاه، معرفی روبات های هوشمند است که در آن میان روبات های هوشمند تفکیک کننده زباله و روبات های هوشمند مسئول تغییر خط ریل های قطار اشاره کرد که می تواند امنیت و دقت عملکرد در حوزه های فوق را افزایش دهد.

 بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، این کنفرانس و نمایشگاه بین المللی به مدت 5 روز ادامه داشته و بسیاری از شرکت ها و مراکز مشهور و مهم روباتیم از سراسر جهان در آن حضور دارند. محل برگزاری نمایشگاه و کنفرانس جهانی روبات در مرکز بین المللی نمایشگاهی و کنفرانس  یی چوانگ (Yichuang International Conference and Exhibition Center) است. پیش از آغاز به کار رسمی این کنفرانس و نمایشگاه، یک روز به طور ویژه به نمایندگان رسانه ها و خبرنگاران اختصاص یافته و اجازه تصویربرداری و کسب اطلاعات از فناوری های مختلف این نمایشگاه به آن ها داده شد. این نمایشگاه تا روز بیست و هفتم آگوست به فعالیت خود ادامه داده و از جمله مهمترین فناوری های معرفی شده در آن می توان به بازوهای روباتیک زیستی، روبات های زیستی به شکل سنجاقک با قابلیت پرواز، روبات های رقصنده و پهپادهای هوشمند اشاره کرد.

از جمله بخش های جالب این نمایشگاه، معرفی روبات های هوشمند است که در آن میان روبات های هوشمند تفکیک کننده زباله و روبات های هوشمند مسئول تغییر خط ریل های قطار اشاره کرد که می تواند امنیت و دقت عملکرد در حوزه های فوق را افزایش دهد. در حوزه روبات های پژوهشی زیر آب نیز در این نمایشگاه از نمونه های مختلفی همچون روبات های غواص و پژوهشگر در اعماق دریا و روباتی به شکل ژله ماهی رونمائی شد. در این گزارش تصویری با بخش های مختلف این کنفرانس و نمایشگاه آشنا می شوید.

فاطمه کردی

منبع: xinhuanet

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا