برپایی پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان درنمایشگاه جیتکس 2017 دبی

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان را در نمایشگاهGITEX 2017 را با هدف «توسعه صادرات و همکاری ها» و «افزایش تعاملات علمی، فناورانه و نوآورانه منطقه ای و بین المللی شرکت های دانش بنیان»، برگزار می کند.

این پاویون با هدف حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین معرفی محصولات و خدمات دانش‌بنیان برای توسعه بازار و افزایش صادرات برپا می‌شود.
سی و هفتمین دوره نمایشگاه امسال 16 تا 20 مهرماه(8 تا 12 اکتبر) در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود. همزمان با برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران، چهارمین همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و کسب و کار در صنعتICT ایران نیز برگزار می‌شود.
در نمایشگاهGITEX 2017، 12 شرکت فناوری در پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران حضور دارند که بخشی از آن شرکت های ذیل مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و با حمایت مرکز مذکور در پاویون حضور خواهند داشت.
حدود 70 درصد از هزینه های شرکت های دانش بنیان از جمله، هزینه غرفه و حمل و نقل محصولات در غرفه‌آرایی توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی پرداخت می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا