آغاز سومین کنفرانس ملی علوم جانوری در دانشگاه شهرکرد

به گزارش سیناپرس به نقل از  ایسنا، مهران عربی اول شهریورماه در این آیین، اظهار کرد: این کنفرانس سومین کنفرانس علوم جانوری در سطح ملی است، که موجب انتقال دانش و اطلاعات در راستای توجه به گونه‌های جانوری و تنوع زیستی در سطح ملی است.

وی با اشاره به اینکه 232 مقاله به سومین کنفرانس ملی علوم جانوری دانشگاه ارسال شده است،تصریح کرد: از این تعداد 135 مقاله مورد پذیرش واقع شده است.
عربی در ادامه گفت: از 135 مقاله پذیرفته شده به کنفرانس 15 مقاله به صورت ارائه شفاهی و مابقی مقالات به صورت ارائه پوستری طبقه‌بندی شده است.

دبیر کنفرانس سومین کنفرانس ملی علوم جانوری دانشگاه شهرکرد افزود: برای برگزاری این کنفرانس تا کنون 30 میلیون تومان هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه 70 تا 80 درصد گونه‌های جانوری استان ناشناخته هستند، تصریح کرد: این کنفرانس باعث ایجاد انگیزه در محققین در راستای شناسایی گونه‌های جانوری استان نیز می‌شود.
دبیر کنفرانس سومین کنفرانس ملی علوم جانوری دانشگاه شهرکرد اظهار کرد: 20 گونه جانوری در آب‌های خلیج فارس توسط محققین استان طی سال‌های اخیر شناسایی شد.
عربی خاطرنشان کرد: انجمن زیست شناسی ایران، استانداری چهارمحال و بختیاری، دانشگاه آزاد و پیام نور استان و دانشگاه شهرکرد از جمله حامیان برگزاری این کنفرانس ملی بوده‌اند.

به‌گزارش ایسنا، سومین کنفرانس ملی علوم جانوری در محورهای فیزیولوژی جانوری، بیوسیستماتیک جانوری، تکوین جانوری به مدت ۳ روز برگزار می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا