عرضه لپ تاپ قدرتمند برای دوستداران بازی های ویدئویی

به گزارش سیناپرس به نقل از خبرگزاری مهر، سازگاری با هدست های واقعیت مجازی و توانایی اجرای بازی هایی با گرافیک سنگین و پشتیبانی از تصاویر ویدئویی فوق دقیق ۴K از جمله امکانات این لپ تاپ است.

طراحی صفحه کلید و دکمه های این لپ تاپ به شیوه ای صورت گرفته که کاربران به راحتی بتوانند فرامین لازم را وارد کرده و روند بازی را هدایت کنند.

برای هدایت سریع گرما به خارج از این لپ تاپ و خنک نگهداشتن آن نیز سه لوله ظریف ۳.۵ میلیمتری در داخل لپ تاپ درنظر گرفته شده تا آنها گرمای ایجاد شده در پردازنده مرکزی و کارت گرافیک را به خارج از لپ تاپ هدایت کنند.

پردازنده مرکزی این لپ تاپ Core i۷ اینتل و رم آن از نوع DDR۴ و ۳۲ گیگابایتی می باشد. البته کاربران در صورت تمایل می توانند رم DDR۴-۲۸۰۰ بر روی این لپ تاپ نصب کنند. پردازنده گرافیکی این لپ تاپ هم Nvidia GeForce GTX ۱۰۸۰ می باشد.

نمایشگر این لپ تاپ ۱۷ اینچی است و کاربران به دلخواه خود می توانند مقادیر زیادی حافظه HDD یا  SSD یا ترکیبی از هر دو را نصب نمایند. پورت های درنظر گرفته شده برای این لپ تاپ HDMI، USB ۳، USB-Type Cاست. قیمت لپ تاپ Omen X که در آبان ماه روانه بازار می شود ۲۲۹۹ دلار است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا