تنها با یک کلیک ساده امنیت مودم بی سیم خود را آزمایش کنید!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،این نرم افزار کمک می کند تا از روتر وای فای خود حفاظت کنید.از نگرانی های همیشگی کاربران حفاظت از روتر وای‌ فای خانه است. اگر شما هم جز کسانی هستید که این نگرانی را دارید با ما همراه شوید. ما به شما می گوییم که چطور با انجام یک آزمایش دو ثانیه ای از امنیت شبکه وای فای خود مطمئن شوید.

روتر های وای ‌فای از هدف های جذاب برای هکرها هستند. آن ها به محض اینکه روتر وای فایتان می توانند ترافیک ‌تان را به وب‌ سایت های جعلی تغییر مسیر دهند، اطلاعات‌ تان را بدزدند و بد افزار پراکنی کنند. اما اگر از این ابزار آنلاین ساده استفاده کنید از این موارد می توانید در امان باشید. این ابزار  یک چک کننده برای روتر وای فای است که باعث در امان ماندن وای فای شما از این دست سرقت ‌های DNS می شود.

این چک کننده روتر از محصولات شرکت ارائه کننده نرم‌ افزار های امنیتی یعنی F-Secure Safe است که از تلاش هکر ها در تغییر تنظیمات روتر، کامپیوتر و تلفن‌ ها به منظور گول زدن کاربر برای رفتن به سایت ‌های مخرب حکایت دارد. این اتفاق خیلی پیش می آید خیلی بیشتر از آن چیزی که فکرش را بکنید. این نرم افزار فقط در سال ۲۰۱۴ بیش از ۳۰۰ هزار روتر دفتر کار و خانه را که هک شده بودند پیدا کرده.

برای آزمایش روتر ابتدا از طریق این لینک وارد سایت شوید. سپس روی دکمه کلیک کنید تا این ابزار آدرس ‌های IP و DNS سرور شما را برای تائید صحت ‌شان چک کند. این سایت همچنین چک می ‌کند که ترافیک شما به سرور امنی متصل باشد. اگر که همه چیز مرتب باشد و هیچ مشکلی وجود نداشته باشد با تصویر زیر روبرو می شوید:

router-check-100577098-large1

در غیر این صورت، باید تنظیمات روتر را به پیش ‌فرض‌ های کارخانه برگردانید، فریم‌ ویر را به‌ روز کنید و قدم های بیش‌ تری برای امنیت شبکه بردارید؛ قدم‌ هایی مانند استفاده از رمز نگاری WPA2 و تغییر رمز عبور ورود به روتر.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا