هنگ گردن گوشی گوگل پیکسل در هنگام باز کردن برنامه ها!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،حدود ۱۰ نفر از کاربرانگوگل پیکسل وپیکسل XL گزارش داده اند که گوشی هوشمند آن ها هنگام باز کردن برخی برنامه ها دچار مشکل شده است و حدود چند دقیقه ای طول می کشد تا دستگاه بتواند رندر کند و به حالت اولیه خود بازگردد.

تاکنون بحث های بسیار زیادی در رابطه با این مشکل گوگل پیکسل از طرف کاربران آن گزارش شده است و کاربران زیادی به این موضوع شکایت کرده اند. برخی کاربران به این نکته دست پیدا کرده اند که این مشکل گوگل پیکسل و رندر نگرفتن برنامه ها و یا به زبان ساده تر هنگ کردن آن به خاطر اپلیکیشن Live360 Family Locator است، وقتی کاربران این برنامه را از دستگاه خود پاک کردند دیگر به مشکلی برنخوردند. اما مشکل همه کاربران به این برنامه مربوط نمی‌شد و بسیاری از کاربران بدون داشتند این اپلیکیشن نیز به مشکلاتی برخوردند. در هر صورت هنوز علت مشخصی برای این اتفاق پیدا نشده است. حتی در مواردی بسیاری از کاربران کَش گوشی را نیز پاک کردند و دستگاه خود را به تنظیمات کارخانه بازگرداند ولی باز هم مشکل دستگاه برطرف نشده است.

گوشی هوشمند گوگل پیکسل در باز کردن برخی برنامه‌ها کند عمل می‌کند

براساس داده می توان این موضوع را استدلال که این مشکل گوگل پیکسل، یک مسئله نرم افزاری نیست که کمپانی بتواند به یک به روز رسانی آن را حل کند و به نظر می رسد که این مسئله، از سخت افزار دستگاه ها بوده است.

این مسئله تنها یکی از کوچک‌ترین مسائلی است که در ماه های اخیر کاربران پیکسل گزارش کرده اند، در ماه های اخیر مشکلات زیادی نظیر ایجاد شدن خط‌های صورتی در تصاویر دوربین، مشکلاتی در صدا از طرف کاربران گوگل پیکسل گزارش شده است. باید منتظر ماند و دید که کمپانی گوگل چگونه در برابر این مسئله واکنش نشان می دهد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا