گوشی را از گوش خود دور نگه دارید!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،برای مضر بودن امواج مغناطیسی و اینکه چه عملکردی دارند یک آزمایش ساده به شما پیشنهاد می کنیم. موقع شماره گیری، گوشی موبایل را نزدیک اسپیکر قرار دهید  و ببینید چه صدا خش خشی از اسپیکر تولید می شود حتما متوجه این موضوع وقتی که تلویزیون می بینید و کسی به شما زنگ می زند شده‌اید.

فرض کنید روزی ۱۰ تا شماره می گیرید، اگر متوسط زمانی که  شخص مورد  نظر  به گوشی اش پاسخ می دهد را ۱۰ ثانیه و زمان برقراری تا اولین بوق را ۵ ثانیه در نظر بگیریم شما روزی ۱۵۰ ثانیه ( دو دقیقه و نیم ) در معرض امواج الکترومغناطیسی هستید و این میزان خطرناک بوده و باعث آسیب به بدن شما می گردد، در حالی که اصلا نیازی به این کار نیست .

شما می توانید شماره رو بگیرید و منتظر باشید تا تماس برقرار گردد. حداقل به این کار وقتی که  نیاز نیست  گوشی را به گوشتان بچسپانید مانند مواقع رانندگی و یا زمانی که به اصطلاح دستتان بند است مقید باشید. باید گفت که اثر مخرب امواج مغناطیسی بر بدن در دراز مدت به سلامتی آسیب می رساند و باعث ناهنجاری و اختلال در قسمت های مختلف بدن می شود. پس تا جایی که می توانید گوشی را دور از بدن خود نگه دارید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا