همکاری مایکروسافت با 74 شرکت سخت افزاری!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،این شرکت مایکروسافت اکنون دارای 74 شریک سخت افزاری در 25 کشور جهان هست و این شرکای سخت افزاری یا در حال نصب پیش فرض محصولات مایکروسافت بر روی تلفن های همراه و یا تبلت های اندرویدی خود هستند یا اینکه به زودی این کار را انجام خواهند داد.
مایکروسافت معتقد است با نصب پیش فرض نرم افزار ها و سرویس های مایکروسافت بر روی تبلت ها و تلفن های همراه اندرویدی شرکای ما توانستند ارزش آن دستگاه ها را به واسطه حس لذت استفاده از محصولات ما بالا ببرند و در کنار این موضوع آنها می توانند از فرصت های ایجاد شده برای تجربه یک فضای جدید حداکثر استفاده را ببرند.
محصولات مایکروسافتی از قبیل : ورد، اکسل، وان نوت، وان درایو، پاور پوینت، اوت لوک و اسکایپ از برجسته ترین نرم افزار های مایکروسافتی هستند که به صورت پیش فرض بر روی دستگاه های اندرویدی متعددی نصب خواهند شد.
این شرکت به این مطلب نیز اشاره می کند که محصولات و سرویس های خود را قبل تر نیز بر روی دستگاه هایی از جمله گلکسی اس 6 سامسونگ، جی پد 2 ال جی، اکسپریا زد 4 سونی و بسیاری دیگر در دسترس کاربران قرار داده است.

این حرکت را باید به تلاش های اخیر مایکروسافت برای اینکه محصولات خود را بر روی پلتفرم های دیگر کاربر پسندانه تر کند، اضافه کرد. برای مثال در دسامبر 2015 دستیار مجازی کورتانا به صورت رسمی به اندروید و آی او اس وارد شد.
مایکروسافت هنوز بر روی ساخت دستگاه هایی با سیستم عامل ویندوز 10 تمرکز دارد ولی سرانجام متوجه شد که پشتیبانی بیشتر از محصولات خود بر روی پلتفرم های رقیب می تواند سودآوری بالایی داشته باشد. اندروید بیشترین سهم سیستم عاملی بازار آمریکا را در دست دارد پس ساخت یک اکو سیستم گسترده اندرویدی برای این شرکت سودآور خواهد بود.
با مصرف روزافزون استفاده از گوشی تلفن همراه، اضافه کردن ویژگی ها و نرم افزار های جدید برای رنج گسترده ای از دستگاه ها کار عاقلانه ای به نظر می رسد، مایکروسافت همچنین برای دستگاه های ویندوز 10 خود یک آفیس پیش فرض استثنایی در نظر گرفته است و در ضمن کاربران آی او اس نیز باید به زودی منتظر شنیدن خبر های خوبی باشند.
شراکت با 74 شرکت سخت افزاری که به صورت پیش فرض از محصولات مایکروسافت بر روی اندروید استفاده می کنند یک قدم مهم رو به جلو برای مایکروسافت است و این شرکت در تلاش است تا این قبیل شراکت ها را افزایش دهد.
مدیران مایکروسافت دراین زمینه معتقدند از اینکه شرکای سخت افزاری شان با نصب محصولات مایکروسافت یک دریچه جدیدی از تکنولوژی را به روی کاربران خود باز می کنند خوشحال هستند. ما نیز منتظر این گونه شراکت ها هستیم تا بتوانیم سرویس های مایکروسافت را بیشتر از پیش به زندگی روزمره وارد کنیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا