فروشگاه هوایی آمازون به زودی راه اندازی خواهد شد!

به گزارش سیناپرس به نقل از فردانما،این شرکت به همین اکتفا نکرده، زیرا زوئی لیویت، یکی از تحلیلگران سی‌بی اینسایت اخیراً یک پتنت کشف کرده که آخرین برنامه‌های آمازون برای راه‌اندازی  یک « مرکز توزیع هوابرد که از هواپیماهای بدون سرنشین برای تحویل کالاها استفاده می‌کند » را آشکار می‌سازد. به زبان ساده، این مرکز قرار است یک انبار عظیم در حال پرواز باشد.در واقع می توان گفت فروشگاه هوایی آمازون راه اندازی خواهد شد.

فروشگاه هوایی آمازون به زودی راه اندازی خواهد شد-فردانما-کسب و کار هوشمند

فروشگاه هوایی آمازون منتظر دریافت سفارش مشتریان

فروشگاه هوایی آمازون به زودی راه اندازی خواهد شد-فردانما-کسب و کار هوشمند

 

 

این امر با استفاده از یک کشتی هوایی شناور در ارتفاع ۴۵۰۰۰ پایی بالای مکان‌های پرجمعیت محقق خواهد شد که منتظر دریافت سفارش مشتریان است. پس از دریافت سفارشات، کشتی هوایی کالاها را بی‌درنگ به کمک هواپیماهای بدون سرنشین به دست مشتریان می‌رساند.

 
 

ایده نهایی این است تا دامنه محدود حرکتی فعلی هواپیماهای بدون سرنشین از طریق استقرار هوایی افزایش یابد تا آنها بتوانند محدوده تحویل گسترده‌تری را پوشش دهند. انبارهای کشتی هوایی شناور خواهند بود که این موضوع به آمازون این امکان را می‌دهد تا آنها را به آسانی به محل‌هایی که تقاضای مشتریان افزایش پیدا می‌کند جابجا کند.برای مثال این پتنت توضیح می‌دهد که اگر یک رویداد ورزشی در استادیوم در نزدیکی وجود دارد، می‌توان کشتی هوایی را به آنجا منتقل کرد تا هواداران بتوانند کالاهای مربوط به تیم یا تنقلات خریداری کنند.هزینه استفاده از این خدمات هنوز اعلام نشده است.

فروشگاه هوایی آمازون به زودی راه اندازی خواهد شد-فردانما-کسب و کار هوشمند

در حالی که این موضوع بسیار هیجان‌انگیز است، اما این پتنت در حال حاضر صرفاً یک ایده است و هیچ گزارشی مبنی بر اینکه آمازون در آینده نزدیک انبار کشتی هوایی راه‌اندازی خواهد کرد وجود ندارد. اما بسیار عالی خواهد بود که ببینیم هواپیماهای بدون سرنشین، یکبار برای همیشه جایگزین پیک‌های قدیمی شده‌اند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا