برگزاری کنگره انجمن چشم پزشکی با رویکرد درمان آب سیاه

به گزارش سیناپرس به نقل از انجمن چشم پزشکی ایران، دکتر علی صادقی طاری اظهار کرد: کنگره امسال همچون سال های قبل با رویکرد ارتقای سطح علمی چشم پزشکان کشور و آشنایی با تازه ترین دستاوردهای علمی و فنی دنیا در حوزه چشم پزشکی، برگزار می شود.
عضو هیات مدیره انجمن چشم پزشکی ایران، همچنین به رهاوردهای پژوهشی چشم پزشکی ایران در کنگره امسال اشاره کرد و افزود: افزایش آگاهی پرستاران در زمینه مسایل قانونی در حوزه پرستاری، از دیگر اهداف کنگره است.
صادقی طاری با بیان این که در کنگره بیست و هفتم تمامی زمینه های چشم پزشکی مورد بحث قرار می گیرد، ادامه داد: گروه های هدف در این کنگره شامل چشم پزشکان، پزشکان متخصص، پرستاران، پزشکان عمومی، کارکنان اتاق عمل، بینایی سنج ها، پیراپزشکان و دانش آموختگان رشته های مرتبط هستند.
وی با اعلام این که آخرین مهلت ارسال مقالات به کنگره 31 مردادماه است، افزود: تاکنون 166 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است و پیش بینی می شود که تعداد مقالات تا پایان زمان ارسال، افزایش یابد.
دبیر اجرایی کنگره بیست و هفتم انجمن چشم پزشکی ایران با بیان این که کنگره امسال تاکید ویژه روی تشخیص تست های بالینی و درمان انواع آب سیاه خواهد داشت، تاکید کرد: 6 گروه فوق تخصصی شامل قرنیه، ویتره و رتین، گلوکوم، پلاستیک و ترمیمی چشم، استرابیسم و نوروافتالمولوژی و یووئیت، در کنگره امسال حضور فعال خواهند داشت.
صادقی طاری همچنین با اشاره به این که نخبگان چشم پزشکی در کنگره امسال جلسات متعدد علمی برگزار می کنند، گفت: در کنگره بیست و هفتم، 11 سمپوزیوم و 30 کارگاه خواهیم داشت.
وی افزود: یک برنامه فوق تخصصی برای چشم پزشکان و یک برنامه علمی پرستاری نیز از دیگر برنامه های این کنگره خواهد بود.
دبیر اجرایی کنگره همچنین از حضور متخصصانی از کشورهای دیگر مانند آمریکا، هند، اوکراین و فرانسه در کنگره امسال خبر داد و گفت: اینها از اساتید رشته های مختلف چشم پزشکی هستند. همچنین برخی چشم پزشکان ایرانی مقیم آمریکا نیز در کنگره امسال شرکت می کنند.
بیست و هفتمین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران، در روزهای 13 تا 16 آذرماه در مرکز همایش های رازی تهران برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا