لینکدین قابلیت ساخت ویدیو را به اپلیکیشن موبایل خود اضافه کرد

به گزارش سیناپرس به نقل ازمجله شبکه، در حال حاضر این قابلیت تنها در اختیار مشارکت کنندگان ثابت و همیشگی لینکداین است، اما به زودی در دسترس همه قرار خواهد گرفت. لینکداین در ای‎میل اطلاع رسانی خود نوشت: «بعضی وقتها نمایش دادن یک رخداد بهتر از بیان آن است. ویدیو به شما اجازه می‎دهد تا در مواقعی که کلمات و تصاویر به تنهایی گویا نیستند، احساسات را تحریک کنید، حق مطلب را بهتر ادا کنید و راحت‎تر یک موضوع را آموزش دهید و اتفاقات جالب توجه را به اشتراک بگذارید.

کاربرانی که به این قابلیت دسترسی دارند می‎توانند یک آیکون کوچک ضبط فیلم را در سمت چپ آیکون دوربين مشاهده کنند. شما با کلیک روی این آیکون به لینکداین اجازه می‎دهید تا به میکروفن و دوربین تلفن شما دسترسی داشته باشد و شروع به ضبط کند. بعد از اتمام کار، تنها کافی است روی دکمه Next تقه بزنید تا این ویدیوی ضبط شده به یک پست جدید ضمیمه شود.

لینکداین توصیه می‎کند تا ویدیوها را برای رویدادهای کاری که باعث افزایش سطح بهره وری شما می‎شود، صندلی‎های ردیف جلو در یک کنفرانس، دیدگاه‎ها و نظرات شخصی در یک روز جديد یا هر چیز دیگری که فکر می‎کنید اعضای شبکه حرفه‎ای شما ممکن است به آن علاقه داشته باشد بسازید.

قبل از این به‎روزرسانی کاربران می‎توانستند ویدیوهای ذخیره شده در کتابخانه تصاویر خود را ضمیمه کنند، اما گزینه‎ای برای ساخت مستقیم ویدیو از داخل خود اپلیکیشن وجود نداشت. برای دسترسی به این قابلیت ابتدا اطمینان حاصل کنید که آخرین نسخه از لینکداین را روی تلفن هوشمند خود نصب کرده باشید و بعد به فکر ساخت ایده‎های خلاقانه ویدیو برای به اشتراک گذاری با دوستان و همکاران خود باشید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا