تاکید وزیر علوم بر حضور فعال بانوان در شوراها و کارگروه‌های دانشگاهی

در این نشست دکتر فرهادی با تاکید بر لزوم ادامه این نشست ها و پی گیری بحث تشکیلات امور بانوان دانشگاهی اظهار داشت: انتصاب مشاوران امور زنان و خانواده برای روسای دانشگاه ها با استقبال خوبی از سوی روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مواجه شده و این مشاوره می تواند روسای دانشگاه ها را در حل مسائل حوزه بانوان دانشگاهی یاری کند.

وزیر علوم با اشاره به انتصاب معاون حقوقی رئیس جمهور از میان بانوان دانشگاهی و خانواده آموزش عالی گفت: خانم دکتر لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهوراز همکاران توانمند و متخصص وزارت علوم در سطوح مدیریتی این وزارتخانه بود و با توجه به طرح موارد متعددی از امورو اختلافات دانشگاهی در این معاونت، حضور ایشان در راس معاونت حقوقی می تواند در حل امور دانشگاه ها و موسسات آمورش عالی موثر باشد.

دکتر فرهادی در ادامه به لزوم استفاده دانشجویان دختر از خوابگاه متاهلان اشاره کرد و گفت: بنیاد ۱۵ خرداد قرار داد ساخت ۲۷ خوابگاه ویژه دختران دانشجورا منعقد کرده که ۱۶ مورد در حال ساخت است و امیدواریم تا پایان امسال عملیات ساخت سایر خوابگاه ها نیز عملیاتی شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، در پایان این نشست، وزیر علوم با اهدای لوح تقدیر از خدمات شهیندخت مولاوردی در طول تصدی معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده تجلیل کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا