حضور جهاددانشکاهی در فضای دانشگاه ضروری است

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا، گودرز صادقی در دیدار با سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل افزود: جهت سهولت پیگیری مطالبات و همکاری فیمابین، پیشنهاد می شود جهاددانشگاهی اردبیل نماینده ای به مراکز آموزش عالی استان معرفی نماید تا در جلسات مرتبط با فعالیت های این واحد شرکت نماید . 

وی با بیان اینکه در گذشته جهاددانشگاهی واحد اردبیل در دانشگاه‌ها مستقر بود، افزود: لازم است جهاددانشگاهی فعالیت خود را در دانشگاه ها توسعه دهد و در ایجاد رابطه بیشتر با این مراکز علمی و پژوهشی تلاش نماید . 

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از علاقه مندی این دانشگاه برای توسعه همکاری با جهاددانشگاهی خبر داد و افزود: سعی خواهیم کرد در آینده فضای فیزیکی بهتری در اختیار این نهاد انقلابی و فرهنگی قرار دهیم. همچنین تلاش داریم جهاددانشگاهی همچنان در زمینه کتاب و انتشارات با دانشگاه محقق اردبیلی همکاری داشته باشد . 

دکتر صادقی در ادامه بر حضور جهاددانشگاهی در شواری فرهنگی این دانشگاه قول مساعد داد . 

در ادامه این نشست، دکتر مهران اوچی، سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل نیز ضمن قدردانی همراهی دانشگاه محقق اردبیلی با این واحد تصریح کرد: امروز شاهد توسعه فعالیت های علمی و فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی در سطح دانشگاه و استان هستیم که کسب رتبه‌های برتر توسط این دانشگاه نشان از توسعه دو چندان دانشگاه است . 

وی با اعلام اینکه جهاددانشگاهی نهادی انقلابی است در بطن دانشگاه است، ادامه داد: با عنایت به حضور معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی اردبیل در داخل دانشگاه محقق اردبیلی به نظر می رسد با حضور در شورای فرهنگی دانشگاه زمینه توسعه همکاری های فرهنگی و علمی فی مابین فراهم شود . 

اوچی در ادامه از فعالیت های علمی و پژوهشی این واحد گزارش داد و افزود: وجود نمایندگی کتابفروشی و انتشارات واحد در دانشگاه محقق اردبیلی می تواند رسالت جهاددانشگاهی در ارائه خدمات فرهنگی به دانشجویان را تسهیل نماید . 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا