هکرهای آمریکایی آماده حمله سایبری به روسیه هستند!

به گزارش سيناپرس به نقل از كليك،شبکه خبری ان‌بی‌سی‌نیوز ادعا می کند که با دسترسی به اسناد فوق محرمانه‌ای کشف کرده است که هكر هاي نظامی آمریکا موفق به نفوذ به شبکه الکتریکی، سامانه‌های مخابرات و سامانه‌های فرماندهی کاخ کرملین شده‌اند.

به نوشته  این شبکه خبری ، هکرهای آمریکایی در صورتی که روسیه اقدام به اخلال در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بکند این کشور را هدف حملات سایبری قرار خواهند داد.

این در حالی است که مقام‌های آمریکایی بارها اذعان کرده‌اند روسیه، چین و سایر کشورها اقدام با جاگذاری بدافزار های مخفی در بخش‌هایی از زیرساخت‌های حساس آمریکا زمینه را برای نبردهای سایبری که می‌تواند به قطع برق یا اینترنت در شهرهای بزرگ آمریکا منجر شود، آماده کرده‌اند.

با توجه اسناد مورد استناد ان‌بی‌سی نیوز و اظهارات یک مقام ارشد اطلاعاتی آمریکا انجام این اقدام در قبال روسیه را تأیید می‌کنند.با این حال همواره فرض بر این بوده که آمریکا هم همین اقدام را در برابر دشمنانش انجام داده است. مقام‌های آمریکایی در ماه‌های گذشته بارها روسیه را به احتمال استفاده از توانمندی‌های سایبری برای اثرگذاری بر روند انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا متهم کرده‌اند. مسکو این اتهامات را رد کرده است.

یک مقام اطلاعاتی آمریکا گفته در صورتی که روسیه اقدام به انجام حملات سایبری بکند، آمریکا می‌تواند با اقدام متقابل برخی از سامانه‌های روسیه را قطع بکند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا