آیا نسخه جدید بازی Killzone در راه است؟

به گزارش سيناپرس به نقل از كليك،چندی پیش آقای هرمن هولست (Hermen Hulst)، مدیر عامل استودیوی گوریلا گیمز، در مصاحبه اخیر خود به بخشی از سوالات طرفداران مجموعه کیلزون پاسخ داد. متاسفانه صحبت های وی امیدوار کننده نیست و باید چند سالی هم برای عرضه نسخه جدید این مجموعه صبر کنیم! هرمن هولست در گفت و گو با رسانه ها گفته هنوز خیلی زود است تا در مورد آینده سری Killzone صحبت کنیم.

هم اکنون IP جدید استودیوی گوریلا گیمز، بازی هورایزن زیر دان، رکورد خوبی را برای سازندگان به ثبت رسانده و به موفقیت چشم گیری دست یافته است؛ اما نباید فراموش شود که گوریلا گیمز کار خود را با ساخت و توسعه سری Killzone آغاز کرده و شهرت و محوبیت خود را مدیون این مجموعه است. با این حال، گوریلا گیمز حالا حالاها قصد معرفی نسخه بعدی بازی Killzone را ندارد و به این زودی ها منتظر عرضه این عنوان نباشید.

همان طور که اطلاع دارید، چند هفته دیگر رویداد بزرگ دایس (D.I.C.E) در اروپا برگزار می شود و طبق گزارشات، مقامات استودیوی گوریلا گیمز در این مراسم حضور خواهند داشت. از این رو، آکادمی علوم و هنرهای تعاملی مصاحبه ای با هرمن هولست ترتیب داده که در آن از آینده سری کیلزون و نسخه بعدی آن پرسش هایی را مطرح کرده است. بر هیچ کس پوشیده نیست که گوریلا تمام تمرکز خود را بروی بسته های الحاقی و بروز رسان های بازی هورایزن زیرو دان قرار داده و برای بهبود این عنوان ویدیویی سخت تلاش می کند. این امر باعث گردیده که طرفداران و بازیکنان در خصوص آینده مجموعه کیلزون کمی نگران شوند. آکادمی علوم و هنرهای تعاملی نیز این نگرانی طرفداران را با مدیر عامل استودیو در میان گذاشته است.

هرمن هولست در جواب به این سوال که “طرفداران به دلیل تمرکز شما بر روی عنوان موفق هورایزن زیرو دان، همچنان نگران آینده بازی کیلزون هستند؛ نظر شما در این خصوص چیست؟” گفت: بازیکنان این سوالات و نگرانی هایشان را بارها و بارها  از من در شبکه اجتماعی توییتر و سایر شبکه ها پرسیده اند.

همچنین هرمن هولست اعلام کرد که استودیوی گوریلا گیمز همچنان عاشق فرانچایز کیلزون بوده و توجه ویژه ای به دنیای این بازی دارد. ایشان در این خصوص گفت: شنیدن این صحبت ها، واقعا باعث دلگرمی ما است که طرفداران پر و پا قرص و وفادار در انتظار نسخه جدید فرانچایز (مجموعه) Killzone هستند. سری Killzone مجموعه ای است که ما و همه افراد حاضر در استودیوی گوریلا گیمز هنوز هم در عاشق آن هستیم.

وی افزود: برای ما کار ساده ای نبود که به سراغ یک بازی کاملا جدید و خیلی خیلی متفاوت بریم. ما سال هاست که با سری کیلزون زندگی کردیم ولی هنوز خیلی زود است که درباره آینده این مجموعه صحبت کنیم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که ما عاشق دنیای سری کیلزون بوده و هستیم. این احساس را هم با تمامی طرفداران خود به اشتراک می گذاریم.

در حال حاضر، آخرین اثر ویدیویی استودیوی گوریلا گیمز تحت عنوان Horizon Zero Dawn در روز ۲۸ فوریه سال میلادی ۲۰۱۷ مصادف با شنبه ۱۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد. بازی ویدیویی هورایزن زیر دان، اولین عنوان اکشن و نقش آفرین استودیوی گوریلا گیمز محسوب می شود که عملکرد فوق العاده از خود به نمایش گذاشت؛ به طوری که در زمان انتشار توانست لقب پرفروش ترین بازی انحصاری پلی استیشن ۴ را به نام خود ثبت کند.

همچنین عنوان هورایزن زیرو دان به خوبی نظر منتقدان و بازیکنان را به خود جلب و تمامی انتظارات را برآورده کرد. شایان به ذکر است اولین بسته الحاقی این عنوان ویدیویی با نام The Frozen Wilds در تاریخ ۷ نوامبر سال میلادی جاری مصادف با ۱۶ آبان ماه ۹۶ به دست طرفداران می رسد.

ناگفته نماند عنوان ویدیویی Killzone Shadow Fall که آخرین نسخه از مجموعه کیلزون به حساب می آید، در تاریخ ۱۵ نوامبر سال میلادی ۲۰۱۳ (۲۴ آبان ماه سال ۹۲) به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا