میزان اثرگذاری رسانه‌ها در حوزه علوم شناختی بررسی شد

با هدف بررسی تاثیر علوم شناختی در جذب مخاطب در رسانه‌های تصویری، نشستی با حضور دکتر کمال خرازی دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، مدیران ستاد و جمعی از اساتید علوم شناختی، روان‌شناسی، رسانه‌، فیلم و سینما برگزارشد.

در این نشست که با عنوان «علوم شناختی و رسانه» برگزار شده بود، در خصوص اینکه علوم شناختی چگونه می‌تواند در بهبود و ارتقای رسانه‌های جمعی به ویژه برنامه‌های تلویزیونی موثر باشد، بحث و تبادل نظر شد

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا