مردم خواهان تامین اشتغال و معیشت با هر نوع کابینه ممکنی هستند

به گزارش سیناپرس به نقل از استاد نیوز، علیرضا ابراهیمی، دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص چینش کابینه دوازدهم و اولویت‌های دولتِ آینده بیان کرد:  تمام انتظارات از دولت دوازدهم تأمین اشتغال و معیشت مردم است.این یک دغدغه اصلی در جامعه می‌باشد. در این حوزه، دولت باید تلاش زیادی داشته باشد و تیم اقتصادی خوبی را معرفی نماید تا بتواند شرایط حال حاضر را بهبود بخشد.

وی افزود: برنامه‌های وزرای پیشنهادی جدید و مخصوصاً برنامه‌های اقتصادی در حال بررسی دقیق از سوی نمایندگان است و تمرکز اصلی آن‌ها بر بحث اشتغال و تولید داخلی می‌باشد تا ان‌شاءالله شاهد کارآمدی خوبی در حوزه اقتصادی باشیم البته سایر حوزه‌ها نیز باید این‌طور باشد اما در حال حاضر معیشت مردم اولویت دارد.

وی در رابطه با عملکرد چهار سال گذشته دولت ادامه داد: نمره‌‌ی اقتصادی دولت گذشته به نسبت قابل قبول بوده ‌است. البته رکود هم وجود داشته و تأثیر به سزایی هم بر اقتصاد گذاشته است اما در خصوص ثابت نگه داشته شدن نرخ تورم، عملکرد دولت مطلوب ارزیابی می شود.

ابراهیمی در مورد مسائل فرهنگی و اولویت‌های آن اذعان داشت: سبک زندگی اسلامی از اولویت‌های پس از جمهوری اسلامی بوده است و با توجه به ورود فضای مجازی به عنوان بخش مهمی از زندگی مردم، باید برنامه‌ریزی مناسب و قابل استفاده‌ای در این حوزه گردد تا اجرای احکام و قوانین اسلامی را در بطن زندگی مردم و جامعه لمس نمائیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا