دستگاه پیشرفته هوشمند ساز خودرو طراحی و ساخته شد

 این دستگاه علاوه بر تقویت سیستم امنیتی و ضد سرقت خودرو داراي قابلیت هایی از جمله دیاگ ،خاموش و روشن کردن خودرو از فواصل طولانی، سیستم رهگیري و تعیین محدوده کنترل تردد خودرو، TRACKING، بسترهاي ارتباط GSM و GPRS است و علاوه بر آن کلید وضعیت اضطراري یا SOS را دارا می باشد.

قابلیت SOS به نحوي است که با فشردن آن ،  نزدیکان فرد (که اطلاعاتشان قبلا توسط کاربر تعریف شده است) از وضعیت و موقعیت او مطلع می شوند و امکان تماس فوري با مراکز امداد و نجات و پلیس را فراهم می سازد.

بهره مندي از یک وب سرور منسجم که با نرم افزار هاي IOS و android پشتیبانی می شود براي کنترل تمامی دستگاه هاي خودرو از مزیت هاي این دستگاه است. کیفیت و برخورداري از امکانات گسترده تر و کاهش هزینه ها از مزیت هاي این دستگاه نسبت به مشابه خارجی است که در صورت جایگزینی، سالیانه معادل قریب به 500 میلیارد تومان صرفه جویی ارزي براي کشور به همراه می آورد.

این دستگاه توسط تیم توت تک به سرپرستی حسین خالقی راد و با صرف هزینه اي بالغ بر 500 میلیون ریال در بنیاد توسعه و کارآفرینی دانشگاه علم و فرهنگ ساخته شده و در استارت آپ ویکند شرکت داده پردازي ایران (دیتا پلاس) موفق به دریافت جایزه ابتکار شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با توجه به موارد متعدد سرقت خودرو که هر روز در کشور اتفاق می افتد از سویی و از سوی دیگر با عنایت به تصادفات و مسئله امداد و نجات سرنشینان، نصب چنین امکاناتی روی تمام خودروها الزامی و ضروری است، و امیدوارم هر چه سریعتر در کشور انجام و عملی گردد.
    تبریک به دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ و آرزوی موفقیت بیش از پیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا