لباس های رباتیک پاناسونیک به حمل اجسام کمک می کنند!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،پاناسونیک در یک ویدئوی جدید از آخرین دستاورد خود در زمینه رباتیک و فناوری های سنسوری پیشرفته، برای ایجاد یک روبات مجهز به موتور که به ساختار بدن انسان کمک خواهد نمود، رونمایی کرد.

۲

این لباس جدید در درجه اول برای مقاصد صنعتی ساخته شد و هدف دیگر آن کمک به افراد معلول است. قدرت این لباس به افراد در انجام کارهای دستی و محیط کارگری کمک خواهد کرد. هیرومیچی فوجیموتو، رئیس شرکت Activelink (یکی از شرکت های سرمایه گذاری پاناسونیک) در مورد این لباس استثنایی گفت: ما استفاده از رباتیک را در محیط کار پیشنهاد می کنیم، چون همیشه کارهای مشخصی وجود دارد که باید نیروی مردمی آن را انجام دهد و قدرت این لباس می تواند در این زمینه بسیار مفید باشد. در ضمن از صدمات ناشی از بلند کردن اجسام سنگین و مبتلا شدن به دردهای مفاصل و کمر هم جلوگیری خواهد نمود.

همچنین لباس دیگری به نام PLN-01 وجود دارد که می تواند به حرکت کاربران در هنگام دویدن و فرار کردن کمک کند. این لباس مخصوص افراد مسن طراحی شده است.

از آن جا که جامعه ژاپن در حال پیر شدن است، پاناسونیک قصد دارد با ارائه چنین محصولاتی به چند هدف برسد. زیرا فروش این محصولات می تواند در بازار خوب باشد و هم این که این شرکت به افراد سالمند کشور خود خدمتی کرده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا