فستیوال حوزه رنگ و پوشش برگزار می شود

فستیوال تخصصی نوآوری های حوزه صنعت رنگ و پوشش توسط فن بازار ملی ایران با همکاری موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش در مهرماه ۱۳۹۶ برگزار می شود.

این فستیوال تخصصی به منظور تجاری‌سازی نوآوری‌های حوزه رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی در ۶ محور و از طریق معامله / جذب سرمایه‌گذار در بازار دارایی فکری و با حضور سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان این حوزه برگزار می‌‏شود.

محورهای این فستیوال شامل پوشش‌های سطح از جمله انواع پوشش‌های آلی- پوشش‌های معدنی- آماده سازی سطح- خوردگی- رزین‌ها پیونده‌ها و افزودنی ها- جوهرهای چاپ؛ مواد رنگزا از جمله مواد رنگزای موظف و رنگدانه‌های آلی- مواد رنگزای زیستی، طبیعی، مصنوعی، غذایی، دارویی و آرایشی- پلیمرهای خودرنگ- رنگدانه‌ها و مواد رنگزای نساجی- رنگدانه‌ها و مواد معدنی پیشرفته- نانو مواد است.

از دیگر محورهای این رویداد می‌توان به فیزیک رنگ از جمله رنگ و جلوه ظاهری – فتونیک، رنگ همانندی، رنگ سنجی؛ رنگ و محیط زیست از جمله جنبه‌های زیست محیطی صنایع رنگ و پوشش؛ رنگ و انرژی‌های نو از جمله کاربرد رنگ در سلول‌های خورشیدی و سایر انرژی‌های تجدید پذیر و نیز هنر رنگ مانند طراحی و هنر رنگ اشاره کرد.

در این رویداد طرح ها و اختراعات منتخب به سرمایه گذاران و صنعت گران ارائه می‌شود. همچنین جلسات اختصاصی برای امضا قراردادهای مشارکت و سرمایه گذاری امضا خواهد شد. قابل توجه است که اختراعات برگزیده از حمایت معاونت علمی با اعطای تسهیلات سرمایه گذاری برخوردار می‌شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا