چراغ هوشمند و چند منظوره جدید سونی در راه است!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،این چراغ هوشمند چندمنظوره در واقع نمونه پیشرفته تر تکنولوژی چراغ های LED توشیبا به شمار می رود که قادر به ساطع کردن طیف نور کامل و بسیار مناسبی نیز هست که احساس خوشایندی به انسان می دهد. اگر این چراغ به اسمارت فون شما و یا هر ابزار مجهز به وای فای دیگری متصل باشد، قابلیت روشن و خاموش کردن به صورت کنترل از راه دور را برای شما فراهم می کند و حتی می توانید مثل بسیاری از اسمارت لایت های هوشمند دیگر، برای آن یک برنامه زمانی روشن یا خاموش شدن تنظیم نمایید.
این چراغ در درون خود سنسورهای پرشماری مثل سنسور حرکت، درخشندگی، دما و رطوبت را جای داده است. و نیز امکانات دیگری مانند یک شیار کارت حافظه، اشعه مادون قرمز، اسپیکر و میکروفون هم دارد. امکاناتی که به آن اجازه می دهند به عنوان یک چراغ به طرز عجیبی کار بسیاری از ابزارهای دیگر را هم انجام دهد.به عنوان نمونه می تواند تشخیص دهد که شما وارد اتاق شدید و تلویزیون یا تهویه را روشن کردید.

همچنین می تواند به عنوان یک سیستم مخابراتی و ارتباطی اتاق به اتاق عمل کند. دمای بدن شما را کنترل و موزیک پخش کند و حتی در نقش یک سیستم شناسایی و هشدار در اثر هرگونه حرکت و جنبش عمل نماید و یا اینکه پیام ها را ضبط و پخش کند.
شما می توانید تمام این کارها را به وسیله اپلیکیشن های مربوطه با تعیین میزان دسترسی های بی شماری برنامه ریزی و تنظیم نمایید که این امکانات بی شمار، آن را بیشتر شبیه به یک سیستم هوشمند همه کاره خانگی می کنند تا یک چراغ روشنایی ساده!

در حال حاضر پیش بینی می شود که این ابزار در نیمه اول سال 2016 فقط در ژاپن موجود باشد. اگر در آن جا با موفقیت آزمایش شد، این ابزار دوست داشتنی و جذاب در اروپا و آمریکای شمالی هم عرضه خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا