چگونه مشکل حساسیت کم صفحه نمایش لمسی گوشی همراه را رفع کنیم؟

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،مشکل حساسیت کم تاچ اسکرین یکی از مشکلات عدیده ای است که در گوشی هایی که دارای صفحه نمایش لمسی یا تاچ اسکرین  هستند به چشم می خورد. بعضی اوقات شما مجبور می شوید فشار زیادی به صفحه لمسی گوشی خود وارد کنید و یا حتی چند بار فشار دهید تا درست کار کند، اکر فکر می کنید این مشکل  به دلیل کیفیت پایین صفحه لمسی گوشی شماست باید بگوییم که درست نیست تنها لازم است که مراحل کالیبراسیون تاچ پد را به دقت انجام دهید تا این مشکل برطرف شود. این روش برروی همه گوشیهای نوکیا، سامسونگ، ال جی و …جواب میدهد.

مراحل کار بدین صورت است:
۱-گوشی خود را به صورت افقی در دست خود بگیرید تا تسلط کامل روی صفحه داشته باشید. حال تصمیم بگیرید آیا میخواهید که همیشه با قلم کار کنید و یا با انگشت خود با گوشی کار کنید. اگر برای قلم کالیبره کنید خوب طبیعی است که با انگشت خوب کار نکند. پس به شما توصیه می کنیم با انگشتان خود عملیات کالیبراسیون را انجام دهید.
 
۲-به این مورد دقت داشته باشید که محل برنامه کالیبراسیون تاچ شما در گوشیهای مختلف متفاوت است. اما همواره داخل تنظیمات گوشی قرار دارد. آن را پیدا کنید.
برای مثال ”براین وکیا: Menu >Settings >Phone >Touch Input >Touch Screen Calibration –

۳- با اجرای این برنامه روی صفحه به تریتب چهار نقطه چشمک زن نمایش داده میشود که شما باید آنها را با همان نیرویی که میخواهید همواره فشار دهید لمس نمایید. دقت کنید که به آرامی آن را لمس نمایید تا حساسیت تاچ بالا رود. پس از اتمام نقطه چهارم عملیات کالیبراسیون خاتمه می یابد. اگر لازم است میتوانید مجددا” آن را کالیبره و در حساسیت مورد نظر خود تنظیم نمایید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا