دوره تابستانی المپیاد علمی دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی برگزار می شود

پیمان کیهان ور از شروع دوره تابستانی المپیاد علمی دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی خبر داد و گفت: این دوره با حضور بیش از 30 دانش پژوه برگزیده مرحله دوم آزمون المپیاد در محل دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مدت 15 روز برگزار خواهد شد.
رئیس کمیته علمی المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی اظهار کرد: برای آموزش این دانش آموزان از اساتید به نام کشور در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دعوت به عمل آمده است و در پایان دوره طی مراسمی از نفرات برتر با اهدا جوایز نقدی تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی افزود: آموزش در دوره تابستانی بیشتر جنبه خلاقیت و نگرش خواهد داشت و آموزش های عملی نیز جزو برنامه علمی این دوره به حساب می آید و علاوه بر کلاس های تئوری کلاس های عملی هم برای این دوره در نظر گرفته شده است که در 2مرکز تحقیقات پوست و مو و زیبایی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز تحقیقات اورولوژی بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار خواهد شد.
دوره تابستانی دومین المپیاد علمی دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی به همت ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وبا همکاری وزارت آموزش و پرورش به ویژه مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا