اولین خودروی پرنده به پرواز در آمد!

 به گزارش سیناپرس به نقل از فردانما،اروموبیل 3برای از زمین برخاستن فقط ۵۰ متر و برای فرود آمدن ۲۰۰ متر فضا نیازد دارد و بر اساس گفته شرکت تولیدکننده برای فرود آمدن بر روی زمین پوشیده از چمن مشکلی ندارد.

اروموبیل ۳ برای راندن نیازمند مدرک خلبانی است و شرکت تولیدکننده هنوز قیمت و زمانی برای شروع تولید انبوه این محصول اعلام نکرده است. علاوه بر این، قوانین سختگیرانه پرواز در کشورهای توسعه‌یافته ممکن است مانع تحقق آرزوی افراد برای سوار شدن بر چنین خودرویی شود.

شرکت سازنده در مراسم رونمایی و تست پرواز اروموبیل ۳ در وین اعلام کرد که این خودروی پرنده می‌تواند در روی زمین با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کرده و مصرف سوخت آن در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۷٫۵ لیتر است. در هوا می‌تواند برای ۴ ساعت یا ۷۰۰ کیلومتر پرواز کرده و زمانی که در حالت فلایت- گلایدینگ قرار می‌گیرد از اغلب خودروهای بازار مصرف سوخت کمتری دارد.

اولین خودروی پرنده به پرواز در آمد - فردانما - آینده صنعت و فناوری

هنری فورد زمانی گفته بود: «ترکیبی از هواپیما و اتومبیل در راه است. شما ممکن است به این حرف بخندید اما چنین چیزی تولید خواهد شد.» ژوراج واسولیک و استفان کلین بنیانگذاران شرکت اروموبیل می‌گویند که این زمان فرا رسیده است اما اروموبیل ۳ هنوز برای تولید انبوه آماده نیست و زمان قطعی عرضه آن برای فروش مشخص نیست.

اولین خودروی پرنده به پرواز در آمد - فردانما - آینده صنعت و فناوری ۰۲

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا