کامپیوتر جدید تان به این نرم افزار ها نیاز دارد!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،در این مطلب قصد داریم تعدادی نرم افزار مفید را به شما معرفی کنیم تا حداکثر استفاده را از سیستم خود ببرید!

Windows 10Windows 10

ویندوز 10، جدید ترین سیستم عامل شرکت مایکروسافت است و بیشتر افرادی که یک سیستم جدید تهیه می کنند، ابتدا ویندوز 10 را بر روی سیستم خود نصب می نمایند. پیشنهاد می کنیم از نسخه های قدیمی تر ویندوز استفاده نکنید و تنها ویندوز 10 را بر روی سیستم خود نصب کنید. نسخه های قدیمی تر مانند ویندوز XP دیگر به روز رسانی نمی شود و مشکلات امنیتی فراوانی دارد بنابراین احتمالا دسترسی هکر ها به سیستم شما وجود دارد. ویندوز 10 رابط کاربری بسیار زیبایی دارد و دائما به روز رسانی و مشکلات آن کمتر می شود.

Mozilla FirefoxMozilla Firefox

مرورگر های بسیار زیادی برای وب گردی وجود دارند که از جمله ی آن ها می توان به اینترنت اکسپلورر، کروم و فایرفاکس اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم هرگز مرورگر اینترنت اکسپلورر را بر روی سیستم خود نصب نکنید! این مرورگر با وجود اینکه همواره در لیست بهترین مرورگر های دنیا قرار می گیرد مشکلات بسیار فراوانی دارد و در نمایش بعضی از صفحات وب، بسیار ضعیف عمل می کند. کروم و فایر فاکس هر دو مرورگر های بسیار قدرتمندی هستند و انتخاب یکی از آن ها به عنوان مرورگر برتر، کار دشواری است! پیشنهاد ما مرورگر فایر فاکس است. فایر فاکس، مرورگری متن باز است که افزونه های فراوانی دارد و سرعت آن بسیار بالاست. ضمن اینکه با دارا بودن مواردی مانند رابط کاربری جذاب, سرعت بالا در بارگذاری صفحات وب, وجود پس زمینه های متفاوت و امکان مشاهده ی صفحات کش شده به صورت آفلاین انتخاب مناسبی به نظر می رسد.

NiniteNinite

به وسیله ی Ninite، مجموعه ای از نرم افزار های ضروری خود را تنها با یک کلیک نصب کنید! زمانی که یک سیستم جدید را نصب می کنید، باید مجموعه ای از نرم افزار ها را به صورت تک به تک راه اندازی نمایید که کاری زمان بر است. به وسیله ی این نرم افزار می توانید در کمترین زمان ممکن مجموعه ای از نرم افزار ها را با یک کلیک نصب و راه اندازی نمایید!

AVG AntiVirus FreeAVG AntiVirus Free

استفاده نکردن از آنتی ویروس مشکلات فراوانی را برای سیستم به وجود می آورد بنابراین همیشه یک آنتی ویروس را بر روی سیستم خود نصب کنید. یکی از بهترین آنتی ویروس هایی که به صورت رایگان برای رایانه ی رومیزی ارائه شده است، AVG AntiVirus Free می باشد. با به همراه داشتن این نرم افزار، سیستم خود را از بد افزار ها در امان نگه دارید.

Malwarebytes Anti-Malware FreeMalwarebytes Anti-Malware Free

با Malwarebytes Anti-Malware Free امنیت سیستم خود را بالا ببرید و خیالتان از به سرقت نرفتن اطلاعات شخصی و محرمانه ی سیستم راحت باشد. این نرم افزار اقدام به شناسایی و از بین بردن malware های سیستم شما می کند. به طور کلی علاوه بر نصب یک آنتی ویروس با به همراه داشتن این نرم افزار از امنیت سیستم خود آسوده خاطر باشید.

PC DecrapifierPC Decrapifier

PC Decrapifier محصولی برای حذف نرم افزار های نا خواسته در سیستم ها می باشد. با این نرم افزار، برنامه های اضافی و غیر فعال که سرعت سیستم شما را کاهش می دهند، حذف کنید.

CCleanerCCleaner

CCleaner، یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های پاک سازی فایل های اضافی کامپیوتر است. از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به از بین بردن کوکی های ناخواسته، پاک کردن تاریخچه ی مرورگر، حذف فایل های غیر ضروری و تمیز نگه داشتن رجیستر سیستم شما اشاره کرد.

Secunia PSISecunia PSI

زمانی که نرم افزاری را بر روی سیستم خود نصب می کنید، پس از مدتی نسخه ی جدید آن منتشر می شود و لازم است که آن را به آخرین نسخه ی موجود به روز رسانی نمایید. به وسیله ی این نرم افزار قادر خواهید بود تا مجموعه ای از نرم افزار ها را در مدتی کوتاه به روز رسانی نمایید.

VLC Media PlayerVLC Media Player

VLC Media Player یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه ی پخش فیلم و فایل های تصویری است. این نرم افزار قادر به اجرای اکثر ویدئو کلیپ ها می باشد و از نکات جالب توجه این نرم افزار حجم بسیار پایین آن در مقایسه با نرم افزار های مشابه است. این نرم افزار از اکثر فرمت ها پشتیبانی می کند و کاملا رایگان است!

Paint.netPaint.net

یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های ویرایش تصویر Paint.net می باشد. در حقیقت بسیاری از قابلیت های این نرم افزار مشابه فتوشاپ است. بنابراین کسانی که فرصت یادگیری فتوشاپ را ندارند Paint.net به جهت سادگی بیشتر انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. لازم به ذکر است که این نرم افزار رایگان است و از اکثر فرمت های تصاویر پشتیبانی می کند. همچنین دارای صد ها افکت برای ویرایش تصاویر می باشد.

Sumatra PDFSumatra PDF

به دنبال نرم افزاری فوق العاده قدرتمند برای مشاهده ی فایل های pdf هستید؟ پس Sumatra PDF را از دست ندهید! این نرم افزار یکی از بهترین ابزار های مشاهده و ویرایش اسناد pdf است که با داشتن حجم بسیار پایین، رقیب قدرتمندی برای آکروبات ریدر می باشد. به طور کلی، تجربه ی این نرم افزار برای کسانی که از فایل های پی دی اف بسیار زیادی استفاده می کنند، قطعا مفید خواهد بود.

iTunes or SpotifyiTunes or Spotify

iTunes or Spotify، یکی از بهترین نرم افزار های پخش و به اشتراک گذاری موسیقی است. برای استفاده از این نرم افزار، داشتن یک اکانت فیس بوک و یا اکانت سایت Spotify الزامی است. به وسیله ی این نرم افزار قادر هستید تا به بهترین موسیقی های دنیا گوش دهید و حتی آن ها را به اشتراک بگذارید. تمامی موسیقی های موجود در اسپاتیفای رایگان نیست و برای دریافت تعدادی از ترانه ها پرداخت هزینه لازم است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا