مسابقات کشوری سازه ماکارونی در دانشگاه سمنان آغاز شد

به گزارش ایرنا , این دوره از مسابقات سه روزه است و از روز یکشنبه با برگزاری بخش پل زیبا یا مهندسی در سالن فجر دانشگاه سمنان آغاز و روز دوشنبه نیز بخش اول مسابقات بخش راندمانی در تالار امیرکبیر برگزار شد.

روز سه شنبه نیز بخش نهایی راندمانی هشتمین دوره از مسابقات کشوری سازه ماکارونی در دانشگاه سمنان با معرفی برگزیدگان هر دو بخش پل زیبا یا مهندسی و بخش راندمانی معرفی و تقدیر می شوند.

دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه سمنان به ایرنا گفت: شش دانشجوی مقطع تحصیلات تکمیلی که سابقه ساخت سازه های موفق کشوری را داشته اند این مسابقات را داوری می کنند.

سعید عبدوس در تشریح دو بخش این مسابقات افزود: بخش پل زیبا یا مهندسی با رای دانشجویان حاضر و همچنین رای برگزیده یکی از استادان رشته معماری انتخاب می شود.

وی تصریح کرد: بخش راندمانی این دوره از مسابقات کشوری سازه ماکارونی نیز بر اساس راندمان یعنی نسبت وزنی که سازه تحمل می کند به وزن سازه محاسبه و سازه های برتر شناسایی می شود.

وی گفت: در اولین روز از برگزاری بخش راندمانی هشتمین دوره از مسابقات کشوری سازه ماکارونی در دانشگاه سمنان، بهترین راندمان سازه های شرکت کننده 594 بود.

دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: نفرات و سازه های برتر دو بخش پل زیبا یا مهندسی و بخش راندمانی روز سه شنبه و در بخش اختتامیه معرفی می شوند.

 

 

 

 

 

 
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا