قدرتمندترین SUV دنیا معرفی شد: گراند چروکی تِرَک‌هاوک مدل 2018

به گزارش سیناپرس به نقل از مجله شبکه، "گراند چروکی تِرَک‌هاوک مدل 2018" در حال حاضر به‌عنوان قوی‌ترین خودرو در رده SUVها به‌شمار می‌رود و گفته می‌شود نیروی موتور آن هم‌رده مدل "هِل‌کَت" است.

موتوری که در "گراند چروکی تِرَک‌هاوک مدل 2018" (2018 Grand Cherokee Trackhawk) به‌کار رفته همان موتور 6.2 لیتری سوپرشارژ شده V8 با قدرت 707 اسب بخار است که در مدل‌های "هِل‌کَت" (Hellcat) دیده شده بود. مدل ترک‌هاوک فعلی قادر است در تنها 3.5 ثانیه مسافت صفر تا صد کیلومتر را طی کند. حداکثر سرعت خودروی جدید جیپ حدود 290 کیلومتر در ساعت است.

خروجی فوق‌العاده قدرت‌مند این خودرو که می‌توان از آن به‌عنوان یک هیولا یاد کرد مرهون استفاده از سیستم انتقال خودکار هشت سرعته و ارتقای سایر اجزای تأثیرگذار در رانندگی است.

«مایک منلی»، رییس جهانی برند جیپ، در خصوص مدل جدید این‌گونه صحبت می‌کند: "گراند چروکی تِرَک‌هاوک مدل 2018 کارایی و قدرت فوق‌العاده‌ای ارائه می‌کند، طراحی این خودرو توسط مهندسین مشهور SRT صورت گرفته که در واقع تلفیقی از دینامیک‌های سطح جهانی در زمینه رانندگی در خیابان به‌همراه لاکچری است. علاوه بر این، در این خودرو از تعدادی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های نوآورانه نیز استفاده شده است."

وی در ادامه می‌گوید: "با توجه به این‌که، جدیدترین مدل جیپ قوی‌ترین و سریع‌ترین SUV به‌شمار می‌رود هیچ خودروی دیگری از نظر شباهت با این خودرو در بازار وجود ندارد. از طرف دیگر، قیمت پایه این خودرو 85 هزار و 900 دلار است و این بهترین قیمت برای داشتن یک خودرو در این سطح است."

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا