تنها ۲۵ درصد مردم آمریکا اخبار کاخ سفید را باور دارند!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،در حالی که رئیس جمهور آمریکا اخبار برخی رسانه‌های معتبر کشورش را جعلی می‌خواند و خبرنگاران را متهم به دروغگویی می‌کند، نتایج یک نظرسنجی معتبر که توسط شبکه خبری CNN برگزار شده نشان می‌دهد تنها ۲۵% از شرکت‌کنندگان به اخبار کاخ سفید اعتماد دارند.

نظرسنجی CNN در مورد اعتماد مردم به اخبار دونالد ترامپ و تیم او از کاخ سفید به مناسبت گذشت ۲۰۰ روز از ریاست‌ جمهوری ترامپ انجام شده، ۱۰۱۸ شرکت کننده داشته است.نتایج این نظرسنجی حاکی از میزان محبوبیت بسیار پایین ترامپ میان مردم است.

در نظر سنجی CNN عملکرد رئیس جمهوری ایالات متحده نیز مورد سوال قرار گرفته است. تنها ۳۸ درصد از شرکت کنندگان از آنچه که ترامپ تاکنون انجام داده راضی هستند، ۵۶ درصد ابراز نارضایتی کرده‌اند.
این میزان از عدم محبوبیت یک رئیس جمهور پس از ۲۰۰ روز بی‌سابقه است. در این زمینه تاکنون بیل کلینتون با ۴۴ درصد رکورددار بود. براساس این نظرسنجی، پس از گذشت ۲۰۰ روز از تصدی ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ از میان حاکمان عصر جدید، از کمترین محبوبیت برخوردار است.

مدتی پیش نیز موسسه معتبر بنیاد سنجش افکار عمومی «گالوپ» نشان داد که اقدامات دونالد ترامپ در سمت ریاست جمهوری طی سه ماه نخست آغاز به کار دولت وی، مورد تایید تنها ۴۱ درصد از شهروندان آمریکایی بوده است.

ترامپ بارها رسانه‌های معتبر کشورش نظیر سی‌ان‌ان، واشنگتن پست و نیویورک تایمز را به پخش اخبار دروغین متهم کرده است. اوج حمله رئیس جمهور به رسانه‌ها انتشار ویدیویی بود که ترامپ را در حال کتک‌زدن مردی با نماد سی‌ان‌ان در یک مسابقه بوکس نشان می‌دهد.

حال باید دید ترامپ بار دیگر به این موضوع در حساب توئیتر خود واکنش نشان می‌دهد یا خیر؟ وی با بیش از ۳۴ میلیون فالوئر در توئیتر نه تنها یکی از پرمخاطب‌ترین بلکه یکی از مناقشه‌برانگیزترین حساب‌های کاربری جهان را دارد و بارها توئیتر با درخواست مسدود کردن اکانت او رو به رو شده است.

اخیرا دسترسی کاربرانی که در پاسخ به توییت‌های ترامپ از او و عملکردش انتقاد کرده، مسدود شده است. با محدودیتی که برای این افراد ایجاد شده، آن‌ها امکان مشاهده پاسخ‌هایشان به ترامپ یا ادامه گفتگو با آن‌ها از سوی دیگر کاربران توییتر غیرممکن شده است. هولی ارایلی (ترانه سرا) گفته بود: «تمام دنیا مثل پاپ که از دیدار با ترامپ معذب بوده، در ارتباط با ترامپ معذب‌اند.» این توییت به مسدود شدن دسترسی او منجر شد. سایت جوزف ام. پاپ، نویسنده و دوچرخه‌سوار حرفه‌ای، نیز تنها به این دلیل که ترامپ را «رهبر جعلی» نامید، مسدود شد. جعلی عنوانی است که ترامپ عموما برای اخبار و گزارش‌های مخالف خود به کار می‌برد. اکثر شهروندان آمریکا خواهان دوری ترامپ از توییتر هستند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا