توسعه کیفی آموزش عالی، توسعه سایر بخش‌های کشور را فراهم می‌کند

دکتر محمد سعید تسلیمی در بیست و سومین نشست شورای مدیران این وزارت اظهار داشت: وزارت علوم برای توفیق در دست یابی به اهداف آموزش عالی نیازمند یک همّت عالی نیز است که بحمدالله در بسیاری از مدیران این همت مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری بیست و سه نشست در قالب شورای مدیران در وزارت علوم بر تداوم اینگونه نشست ها تاکید کرد و گفت: ما به قصد هم افزایی و مشارکت در تحقق اهداف وزارت علوم این نشست را سامان دادیم زیرا پیوسته و مستمرا باید مسئولیت خودرا به یکدیگر القا کنیم.

قائم مقام وزیر علوم افزود: نباید نسبت به آنچه به آن دست یافته ایم قانع باشیم بلکه باید نسبت به تحقق کامل اهداف وزارت علوم نگرانی مقدس داشته باشیم زیرا بیش از ۴ میلیون دانشجو و ۸۰ هزار عضو هیات علمی تحت تاثیر برنامه ریزی و عملکرد ما در وزارت علوم هستند.

دکتر تسلیمی با اشاره به تصویب قانون پیشگیری از تقلب در آثار علمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید به سرعت و با هماهنگی تمامی حوزه های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و تنقیح قوانین آیین نامه های این قانون را تدوین و برای تصویب به هیات دولت بفرستیم تا متخلفان به جدیّت مقابله با تقلب علمی و اجرای این قانون پی ببرند.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، وی بر ضرورت تشکیل کمیته‌ای متشکل از نمایندگان حوزه های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و حقوقی وزارت علوم برای تدوین آیین نامه قانون پیشگیری از تقلب در آثار علمی تاکید کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا