گزارش تصویری از نمایشگاه خودروهای آینده

نمایشگاهی از فناوری های مدرن خودرو ها با عنوان وسایل نقلیه آینده یا (future vehicle show) در شهر شانگهای چین در حال برگذاری است. این نمایشگاه از روز سوم آگوست ماه جاری میلادی برابر با دوازدهم مرداد ماه آغاز به کار کرده و در آن انواع خودروهای الکتریکی و مبتنی بر سوخت های پاک معرفی و ارائه شده اند. در این نمایشگاه بیش از 40 شرکت  سازنده خودروهای الکتریکی و سبز حاضر بوده و آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید همگان قرار داده اند.

نمایشگاه وسایل نقلیه آینده  از روز سوم آگوست ماه جاری میلادی برابر با دوازدهم مرداد ماه آغاز به کار کرده و در آن انواع خودروهای الکتریکی و مبتنی بر سوخت های پاک معرفی و ارائه شده اند. در این نمایشگاه بیش از 40 شرکت  سازنده خودروهای الکتریکی و سبز حاضر بوده و آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید همگان قرار داده اند.

به اعتقاد کارشناسان، بحران محیط زیست ماحصل افزایش مصرف انرژی و آلاینده های ناشی از سوخت های فسیلی مورد استفاده در خودروها است. این موضوع سبب ایجاد توجه بین المللی و تلاشی همکانی برای نجات محیط زیست شده است. در این میان کارشناسان اعتقاد دارند آینده صنعت خودروسازی در حوزه خودروهای الکتریکی و مبتنی بر انرژی های تجدید پذیر است.

به همین مناسبت و بر اساس تجربیات موفقیت امیز شش فوروم  مربوط به خودروهای مبتنی بر انرژی پاک، نمایشگاه جدید خودروهای الکتریکی و مصرف کننده سوخت سبز در شانگهای آغاز به کار کرده است.  در این نمایشگاه پژوهش های مرتبط با این حوزه از سوی شرکت ها و مراکز دولتی و خصوصی از قبیل National Development، Reform Commission, World Electric Vehicle Association & Academician, IAHE و WADE در کنار دستاوردهای مراکز تحقیقاتی چین از قبیل آکادمی علوم این کشور معرفی شده اند. از جمله مهمترین شرکت های بین المللی خودرو ساز حاضر در این نمایشگاه می توان به شرکت بی ام و، فولکس واگن، چری، آئودی، پژو، سیتروئن، هوندا، تویوتا و … اشاره کرد. در حاشیه این نمایشگاه، کارشناسان به بررسی موضوعات مهمی از قبیل ترسیم آینده حوزه خودروهای سبز، چالش های پیش رو، مدل های تجاری و واکنش مردم و مشتریان می پردازند.

فاطمه کردی

منبع: xinhuanet و ourpolaris

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا