ورود مؤثر جهاد دانشگاهي به موضوع گردشگري و انجام طرح‌هاي پژوهشی جديد

به گزارش روابط عمومي جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري، دکترعلي کاظمي، نمايندۀ مردم اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي گفت: جهاد دانشگاهي نهادي برخاسته از نظام اسلامي است و با تعامل سازنده و بيشتر با ساير ارگان‌ها مسير بالندگي را با سرعت دوچندان طي خواهد کرد.
عضو کميسيون برنامه، بودجه و ديوان محاسبات مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه در زمان دانشجويي در جهاد دانشگاهي فعاليت داشته است، تصريح کرد: تمام تلاش و آمادگي براي حمايت از اين نهاد وجود دارد.
علي کاظمي باباحيدري با اشاره به سي و هفتمين سالروز تاسيس جهاد دانشگاهي و تبريک به مناسبت اين روز، اظهار کرد: اين نهاد پس از پيروزي انقلاب بر اساس نياز آن زمان و به فرمان امام راحل تشکيل شد.
رئيس مجمع نمايندگان استان افزود: جهاد دانشگاهي در تمام زمينه‌هاي فرهنگي، آموزش، علم و فناوري نقش موثري ايفا کرده است و همواره بدون حاشيه و بر اساس اهداف و اساسنامه خود حرکت کرده است.
دکتر کاظمي،  اقدامات جهاد دانشگاهي در سلول‌هاي بنيادين، فعاليت‌هاي تحقيقاتي ، فرهنگي و آموزش‌هاي کوتاه مدت را مطلوب ارزيابي کرد.
عضو فراکسيون نفت و نيرو مجلس با اشاره به اينکه فعاليت‌هاي جهاد دانشگاهي گسترده است و بايستي بر اساس آمايش سرزميني هر استان در عرصه‌هاي مختلف ورود کند، ادامه داد: در چهارمحال و بختياري در زمينه گياهان دارويي پتانسيل تحقيقات، کاشت و صنايع تبديلي فراهم است.
وي صنعت گردشگري و آموزش آن، هتلينگ، صنايع دستي همانند بافت فرش به عنوان هنر کهن و اقتصادي استان را از ماموريت‌هايي برشمرد که مي‌تواند پيشرفت چهارمحال و بختياري را شتاب بخشد.
رئيس مجمع نمايندگان استان در پايان خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهي نهادي برخاسته از نظام اسلامي است و با تعامل سازنده و بيشتر با ساير دستگاه‌هاي اجرايي مسير بالندگي را با سرعت بيش از پيش طي خواهد کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا