مکعب مرموز AMD

در مراسم LTX که هفته پیش برگزار شد، شرکت AMD جدیدترین محصول خود را معرفی کرد. این محصول جدید، کارت گرافیک زیبا وقدرتمند Radeon RX است که در قدرت به پای قطعات ساخته شده توسط Nvidia می‌رسد و مختص کامپیوترهای خانگی گیمینگ است.

علاوه بر این کارت گرافیک، شرکت AMD یک جعبه سیاه مرموز را نیز معرفی کرد که توجه بسیاری را به خود جلب کرد و ظاهرا یکی از لوازم جانبی کارت گرافیک جدید است. این دستگاه که ظاهرا "holocube" نام دارد و در عکس منتشر شده به نظر می‌آید که این هولو کیوب یک صفحه نمایش هولوگرافیک کوچک است که رنگ قرمز و مشکی جذابی دارد. 

شرکت AMD اشاره کرده است که این محصول قرار نیست به صورت عمومی عرضه شود. سخنگوی این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد:" با احترام به تمام افرادی که نسبت به Radeon Holocube هیجان دارند، این محصول در حال حاضر یک نمونه اولیه است و در دنیا به صورت بسیار محدود نمونه‌های آن وجود دارد. هولوکیوب همراه با کارت گرافیک Radeon RX Vega در ماه آگوست عرضه نخواهد شد."

اما چرا این شرکت تصمیم گرفت محصولی را که قرار نیست عرضه کند را معرفی کند. احتمالا این هولوکیوب دستگاهی است که در آینده به صورت فراگیر در دسترس خواهد بود.

AMD هیچ ویدیویی از این هولوکیوب منتشر نکرده و همچنین هیچ توضیح بیشتری نیز درباره آن نداده است. تنها یک عکس از آن منتشر شده است که نمونه اولیه دستگاه است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا