پژوهش های علمی جهاد دانشگاهی می تواند بحث پزشکی را متحول کند

به گزارش سیناپرس به نقل از  روابط عمومی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان، محمدرضا میری ضمن تشکر از مشارکت جهاددانشگاهی با دانشگاه علوم پزشکی در بحث راه اندازی بانک خون بند ناف در جهت رفع بیماری های ژنتیکی و مادرزادی اظهار داشت: توان علمی جهاد دانشگاهی می تواند به کمک علم پزشکی کمک کند. 
رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: راه اندازی دفاتر بانک خون بند ناف نیاز استان سیستان و بلوچستان بود که توسط جهاد دانشگاهی بر طرف شد.
وی افزود: پژوهش های علمی جهاد دانشگاهی می تواند بحث پزشکی را نیز متحول کند. 
وی اظهار کرد: جهادگران جهاددانشگاهی باید برخود ببالند که تحقیقات آنان در عرصه‌های گوناگون بویژه در حوزه پزشکی هم‌اکنون در کلینیک‌های درمانی کشور به مردم ارائه می‌شود. 
رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: باید مدیریت جهادی از طرف جهاد دانشگاهی و مدیریت علمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی زاهدان باشد تا به دور از هر گونه حاشیه با همکاری هم، ارائه خدمات به بیماران را اولویت خود قراردهیم. 
میری ضمن بیان اینکه توسعه استان نیاز به دو  امر اساسی علم و روحیه جهادی دارد ادامه داد: برای توسعه استان و دستیابی به افق ایران 1404 نیاز به تقویت بیش از پیش فعالیت های جهاد دانشگاهی در استان داریم و اعلام می کنم دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در استان برای انجام هرگونه همکاری آماده است. 
وی، همچنین برای پیشرفت بیشتر جهاد دانشگاهی استان پیشنهاداتی همچون ، توسعه امور فرهنگی با همکاری حوزه و دانشگاه ، گسترش طرح های کاربردی به منظور به کارگیری نتایج پژوهش ها، انجام طرحهاي تحقيقاتي در زمينه هاي مختلف مورد نياز جامعه  و استان، برنامه ريزي مناسب برای فعاليت هاي علمي و پژوهشی، فرهنگي و تربيتي، و ايجاد آمادگي فكري و مكتبي در قشر جوان به منظور مقابله با غرب زدگي و انحرافات در چارچوب سياستهاي فرهنگي کشور را ارائه داد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا