طرح مفهومی بعدی فولکس‌ واگن یک مدل برقی است

به گزارش سیناپرس به نقل از زومیت، در نمایشگاه خودروی‌های مفهومی فرانکفورت، فولکس‌واگن انواع مدل‌های هاچ‌بک، چهاردر خانوادگی، استیشن کوچک و SUV را در لیست خودروهای چهارقلوی الکتریکی به نمایش خواهد گذاشت. فولکس‌واگن با نمایش گذاشتن یک خودروی چهاردر خانوادگی، اواخر امسال احتمالا در نمایشگاه فرانکفورت چهارگانه‌ی مفهومی الکتریکی ID خود را تکمیل خواهد کرد. این شرکت پیش از این اعلام کرده بود که قرار است یک مدل ID SUV در ماه آینده در نمایشگاه شانگهای در کنار ID Buzz MPV و ID Hatchback به نمایش گذاشته شود.

کلاوس بیشاف، مدیر طراحی فولکس، قول یک «سورپرایز» در رونمايی بعدی فولکس داده بود که ظاهرا وقتی همه برای اولین بار آن را ببینند، حیرت‌زده خواهند شد. تصویر زیر، شبیه‌سازی سایت اتوکار برای خودروی چهاردر خانوادگی آینده فولکس‌واگن است.

خودروی مفهومی بعدی فولکس‌واگن

فولکس‌واگن امیدوار است که مدل‌های برقي ID تا سال ۲۰۲۵، سالانه یک میلیون دستگاه فروش داشته باشند. خانواده طرح‌های مفهومی الکتریکی ID، مدل‌هایی هستند که هر کدام از آن‌ها دارای هویت‌ متفاوت و سبک‌ مختلف است؛ اما همگی زمینه مشترکی دارند.

بیشاف می‌گوید: فولکس واگن با فلسفه امید به آینده متولد شده است. با مدل‌های مختلف ID، ما چشم به آینده داریم، اما هویت اصلی خود را با یک هدف مشخص دنبال می‌کنیم.

به گفته‌ی بیشاف، هر مدل ID دارای مصرف پایین برق و هوا برای خنک کردن باتری در هنگام شارژ است، ضمن اینکه هر کدام از این مدل‌ها با چراغ‌های جلو و لوگوی درخشان VW مشخص می‌شوند. مدل‌ کاروان (MPV)، حالتی دوستانه و میانه‌رو، شبیه خودروی مفهومی ID Buzz دارد، درحالی‌که شاسی‌بلند آینده، اسپرت، اما با اعتمادبه‌نفس خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا