فیسبوک هم اسپیکر هوشمند می‌سازد

به گزارش سیناپرس به نقل از  آی تی ایران،بلندگوی هوشمند فیس بوک احتمالا به یک صفحه 15 اینچی لمسی مجهز است که کاربر از طریق آن قادر است با دستگاه به صورت تصویری ارتباط برقرار کند. اگر منابع ارائه دهنده این اخبار درست بگویند، تا اوایل سال آینده می‌توانیم منتظر حضور این محصول در بازار باشیم.

طبق گفته یک منبع آگاه به DigiTimes، فیسبوک از شرکت سازنده قطعات دیجیتالی Pegatron خواسته تا در ساخت این بلندگو با این شرکت همکاری داشته باشد. طبق گفته‌های این منبع آگاه، برخلاف بلندگوهای هوشمند موجود در بازار مانند گوگل هوم و آمازون اکو، صفحه نمایش دیجیتالی این دستگاه تنها راه ارتباطی با کاربر است و خبری از دستیار صوتی با قابلیت تشخیص صدا در این محصول نخواهد بود.

در گزارش DigiTimes همچنین آمده است که پنل‌های دیجیتالی بلندگوی هوشمند فیس بوک قرار است توسط شرکت ال‌جی ساخته شوند. همچنین در حال حاضر برخی از قسمت‌های این دستگاه توسط Pegatron تولید شده است ولی تاریخ رسمی برای معرفی این محصول فعلا مشخص نشده است.

اطلاعات بیشتر مربوط به این محصول مانند قیمت و نام دستگاه، هنوز مشخص نیست اما اگر این منبع آگاه درست بگوید، حدس کلی پیرامون این بلندگو چندان سخت نیست. یک بلندگوی هوشمند مجهز به پنل تصویری 15 اینچی، دقیقا محصولی است که می‌تواند رقیب جدی برای بلندگوی هوشمند صفحه نمایش دار آمازون شود.

فیس بوک تنها شرکتی نیست که این روزها نامش در صنعت نوپای تولید بلندگوهای هوشمند به چشم می‌خورد. مایکروسافت قدرتمند نیز ظاهرا قرار است به زودی محصول مشابهی مجهز به دستیار هوشمند کورتانا عرضه کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا