تبلتی که به گوشی تبدیل می‌شود

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا ، شرکت لنوو یک تبلت تاشو را به بازار عرضه خواهد کرد که می‌تواند به گوشی تبدیل شود.

این تبلت 7.8 اینچی قابلیت تا شدن و تبدیل به یک گوشی هوشمند 5.5 اینچی را دارد و با عنوان "فولیو" (Folio) نامگذاری شده است.هنگامی که این تبلت تا می‌خورد، به صورت خودکار همزمان با تغییر شکل ظاهری، شکل نرم‌افزاری خود را نیز متناسب با اندازه جدید تغییر می‌دهد.

اگر کاربر هنگامی که تبلت تا شده و تبدیل به یک گوشی هوشمند شده است، از کسی عکس بگیرد، نیمه دیگر صفحه نمایش تبلت که حالا پشت گوشی قرار گرفته، یک نمونه از عکس را به فردی که از وی عکس گرفته شده نمایش خواهد داد.

 "فولیو" که هنوز در مراحل آزمایش قرار دارد و الان بیشتر یک طرح مفهومی است در همایش جهانی فناوری شانگهای در بیستم ژوئیه 2017 معرفی شد.

در حالی که گوشی‌های هوشمند قابل حمل‌تر از تبلت‌ها هستند، تبلت‌ها در عوض صفحه بزرگتری برای کارهایی مانند خواندن مطالب یا فیلم دیدن را برای کاربران فراهم می‌کنند.

به گفته سازندگان "فولیو"، این دستگاه می‌تواند این مشکل را برطرف کرده و پلی باشد میان گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها و با فراهم آوردن دو کاربری در یک دستگاه، فاصله موجود میان تبلت و گوشی هوشمند را برای کاربران از میان برداشته و کاری کند تا مردم همزمان هم تبلت داشته باشند هم یک گوشی هوشمند.

"فولیو" با وضوح تصویر 1920 * 1440 پیکسل از یک پردازنده اسنپ دراگون کوالکوم 800 بهره برده و همراه با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا عرضه خواهد شد.

هنوز لنوو هیچ برنامه‌ای برای تولید انبوه این دستگاه و ارائه آن به بازار را ندارد، اما قابل پیش‌بینی است که این دستگاه در صورت عرضه به بازارهای جهانی، بازار تبلت‌ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا