ساندار پیچای به عضویت هیئت مدیره آلفابت درآمد

به گزارش سیناپرس به نقل از زومیت، کمپانی مادر گوگل، آلفابت، اعلام کرد که ساندار پیچای با ارتقاء به جایگاه سیزدهم هیئت‌مدیره و حفظ سمت مدیرعاملی گوگل، به این کمپانی پیوسته است. پیچای از سال ۲۰۰۴ در گوگل مشغول به فعالیت بوده و هنوز بیش از دو سال از کسب این سمت توسط او نگذشته است. انتصاب او به عنوان عضو هیئت‌مدیره‌ی کمپانی آلفابت، گامی دیگر در مسیر پیشرفت شغلی پیچای به حساب می‌آید و این مسئله را یادآور می‌شود که کسب‌وکار هسته‌ی مرکزی گوگل، چه مقدار برای آلفابت به عنوان کمپانی مادر اهمیت دارد.

بنیان‌گذار گوگل و مدیرعامل کنونی کمپانی آلفابت، لری پیج، در مورد او این‌چنین می‌گوید: «ساندار به عنوان مدیرعامل گوگل با مدیریت صحیح روابط بین شرکا، رشد شرکت و نوآوری‌های فوق‌العاده در محصولات، به بهترین شکل به وظایف خود عمل کرده است، من واقعاً از همکاری با او لذت می‌برم و از پیوستن او به هیئت‌مدیره‌ی آلفابت بسیار خوشنودم.»

از اعضای کنونی هیئت‌مدیره‌ی آلفابت می‌توان به لری پیج، سرگی برین (دیگر بنیان‌گذار گوگل)، اریک اشمیت (مدیرعامل سابق گوگل) و آلن مولالی ( مدیرعامل سابق کمپانی فورد) اشاره کرد.

پیچای در سال‌های اخیر همکاری مؤثری در بسیاری از پروژه‌های بزرگ و نوآورانه‌ی گوگل داشته است که از جمله‌ی این فعالیت‌ها می‌توان گسترش محصولات گوگل در بازارهای نوظهور در سراسر جهان، بهره‌گیری قدرتمند از تکنیک‌های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی و گسترش سیستم‌عامل اندروید به میلیاردها دستگاه و گجت فعال در سراسر جهان را نام برد. با توجه به موفقیت‌های ارزشمندی که ساندار پیچای در مدت فعالیت خود در گوگل به دست آورده است، به نظر نمی‌آید او به این زودی آلفابت را ترک کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا