پارکینگ های اتوماتیک با خدمات ویژه

به گزارش سیناپرس به نقل از فردانما، فرض کنید که تمام اشیا هوش ماوراطبیعی پیدا کنند و تمام خواسته های ما را انجام دهند، تنها با یک کلیک بر روی صفحه گوشی که هیچ وقت از خودمان جدا نمی کنیم. از سر کار برگشتید و همسر عزیزتان خبر آمدن مهمان به خانه را به شما می دهد و شما هم قصد بردن ماشین تان به کارواش را دارید. مرکز خرید در یک طرف وکارواش در طرفی دیگر، لیست بلند بالا به افتخار پذیرایی از مهمان های عزیز و ترافیک خیابان ها که مقدمات بر هم ریختن اعصاب را می چیند. مرکز خریدی با یک پارکینگ اتوماتیک را فرض بفرمایید. از وقت صرف کردن جهت پیدا کردن جای پارک و صد دور چرخیدن در راهروهای پیچ در پیچ خبری نیست. فقط کافی است ماشین خود را در ورودی پارکینگ پارک کنید و به کارهای خود برسید. سیستم خودکار پارکینگ ماشین شما از درب ورودی تحویل می گیرند و در جایی مناسب پارک می کنند و گوش به فرمان شما است.
این پارکینگ های هوشمند نه تنها مشتری را خوشحال می کند، جیپ کارفما و پیمانکار را هم پر از پول می کند. شما به عنوان پیمانکار یک پارکینگ فروشگاه بزرگ باید بتوانید به درخواست کارفما یا آقای فروشگاه، بهترین خدمات را به مشتریان بدهید. از طرفی مدیریت یک پارکینگ چند طبقه سختی های خودش را دارد و اگر بتوانید پرسنل خود را به خوبی تربیت کنید تا بتوانند همانطور که می خواهید به مشتری سرویس دهد شاخ گاو را شکسته اید. هزینه آموزش و داشتن پرسنل به اندازه کافی بسیار زیاد است و برای کاهش هزینه ها و افزایش درآمد دست به کم کردن از بالا و پایین سیستم خدمات می زنید. در نتیجه سرویس کمتر، نارضایتی بیشتر و آقای فروشگاه ناراضی که به واسطه نداشتن پارکینگ مناسب مشتریان خود را از دست می دهد.
پارکینگ های اتوماتیک علاوه بر افزایش رضایت مشتری و کاهش هزینه های اجرایی می توانند درآمدزایی های دیگری مانند شستن و تمیز کردن ماشین ها را نیز برای پیمانکار داشته باشد و تنها یک پارکینگ چند طبقه را با یک اپراتور ناظر بر کار ربات های گاراژ گردان بگردانید. الان که در مورد این تصورات تلخ و شیرین صحبت می کنیم خیلی از این پارکینگ های رویایی در کشورهای مختلف جهان در حال سرویس دادن به آدم ها هستند. دیر نیست، شاید همین نزدیکی ها چنین نمونه هایی را در شهرهای خودمان مشاهده کنیم. در حال حاضر در شهر تهران پروژه های مختلفی در خصوص پارکینگ های طبقاتی در حال ساخت است که مغضل نایاب بودن جای پارک در تهران بزرگ را حل کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا