آبروریزی پوکمون گو در مراسم سالگرد این بازی

به گزارش سیناپرس به نقل ازآی تی ایران، متاسفانه سرورهای بازی به حجم بالای تقاضا برای دسترسی جواب نداد، اجرای بازی با مشکل مواجه شد و افراد زیادی که مسافت‌های طولانی برای شرکت در این مراسم مسافرت کرده بودند را نا امید کرد. به علاوه John Hanke مدیر عامل شرکت سازنده این بازی Niantic Labs بعد از حضور در این مراسم با استقبال گرمی روبرو نشد.

این شرکت طی برنامه اعلام کرد وجهی که شرکت کنندگان این مراسم برای بلیط پرداخت کرده‌اند را به آنها باز پس می‌دهد و به علاوه به تمامی افراد حاضر، 100 دلار پول بازی پوکمون و همچنین هیولای افسانه‌ای Pokemon Lugia نیز اهدا خواهد شد.

شرکت Niantic Labs متاسفانه نتوانست مشکلات پیش آمده در طی این مراسم را کنترل کند که یادآور ناتوانی این  این شرکت در مدیریت مشکلات کلی بازی بعد از معرفی شدن به بازار است. این بازی فوق محبوب که اولین بازی در زمینه تکنولوژی واقعیت مجازی محسوب می‌شود، ماه‌هاست که بازیکنان را درگیر مشکلات فنی کرده است.

طی این مراسم چند به روز رسانی نیز برای این بازی معرفی شد و چند نقطه مخصوص بازی در شهر شیکاگو گسترش پیدا کرد. قابلیت‌های جدیدی نیز برای بازیکنان دیگر نقاط دنیا به زودی عرضه می‌شوند مانند Double Stardust، Double Candy، Double XP، Increased Pokemon Encounters و غیره.همچنین از امروز Legendary raids در دسترس بازینکنان این بازی قرار خواهد گرفت

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا