ثبت رکورد جدید سوبارو

به گزارش سیناپرس به نقل از پدال، این رکورد با خودروی مسابقه‌ای مخصوص WRX STI تایپ RA NBR به دست آمده است. این خودرو توانسته یک دور جهنم سبز را در 6 دقیقه و 57.5 ثانیه طی کند. ویدئوی مربوط به این رکوردشکنی اندکی بعد منتشر شده اما سوبارو می‌گوید رکورد مذکور با استفاده از تجهیزات زمان‌گیری نوربرگ رینگ به دست آمده و توسط مقامات پیست تأیید شده است.


اگرچه این رکورد چشمگیر و گیرا است اما خودروی یاد شده با مدل تولیدی فرسنگ‌ها فاصله دارد. این خودرو به‌طور ویژه توسط Prodrive ساخته شده و از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری اصلاح شده با قدرت بیشتر از 600 اسب بخاری استفاده می‌کند.


مدیر ارتباطات تولید سوبارو می‌گوید: ما WRX STI تایپ RA NBR مخصوص را برای ثبت رکورد به اینجا آورده‌ایم و اعلام می‌کنیم این خودرو اواخر سال جاری عرضه خواهد شد. این خودرو یک خرید فوق‌العاده است زیرا پرفورمنس ارتقا یافته و استایل و دینامیک هندلینگ بهتری نسبت به خودروی کنونی دارد.


دو خودروی یاد شده اشتراکات کمی دارند اما  WRX STI  تایپ RA NBR دارای سقف فیبر کربنی، بال عقب فیبر کربنی و رینگ‌های 19 اینچی BBS با لاستیک‌های اسپورت یوکوهاما است. این خودرو همچنین دارای سیستم تعلیق بازنگری شده، ترمزهای برمبو و صندلی‌های جلوی ریکارو است.


نیروبخش نسخه استاندارد پیشرانه 2.5 لیتری توربوی بوکسوری با قدرت حدود 310 اسب بخار است. این پیشرانه به یک گیربکس 6 سرعته دستی با تعویض‌های کوتاه متصل شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا