سریع‌ترین پورشه 911 توربو S

به گزارش سیناپرس به نقل از پدال، تیونری با نام ادو کامپتیشن راهی برای خارج کردن اسب‌های بیشتر از دل قطعات آهنی این آلمانی پرمدعا پیدا کرده است. این پیکان آبی با قدرت 675 اسب بخار و گشتاور 850 نیوتون متری به عنوان سریع‌ترین 911 توربو S از نسل کنونی شناخته می‌شود.
به منظور فهمیدن حداکثر سرعت، این تیونر خودروی خود را به ATP پاپنبورگ آلمان برده و در آنجا به سقف سرعت 344.18 کیلومتر در ساعت رسیده است. سپس نشریه اتوبیلد این خودرو را به پیست دیگری بوده تا سرعت را تایید کند و پس از تست‌ها این ادعا را تأیید کرده است. بدین ترتیب این خودرو سریع‌تر از توربو S سری انحصاری بوده که حداکثر سرعت 330 کیلومتر در ساعت را دارد.


این خودرو نه تنها سقف سرعت بیشتری دارد بلکه پرشتاب‌تر هم می‌باشد زیرا تنها به 2.7 ثانیه زمان نیاز دارد تا از سکون به تندی 100 کیلومتر در ساعت برسد که این رکورد نیز دو دهم ثانیه سریع‌تر از توربو S سری انحصاری پورشه است. تنها 8.6 ثانیه طول می‌کشد تا خودرو از زمین کنده شده و به سرعت 200 کیلومتر در ساعت برسد که آن هم یک ثانیه کامل سریع‌تر از مدل پورشه است. برای رسیدن از سرعت صفر به 300 کیلومتر در ساعت تنها 23.4 ثانیه زمان لازم دارید.

پیکان آبی بر پایه 911 توربو S فیس لیفت تولید شده و قادر است به لطف واحد کنترل پیشرانه جدید و نرم‌افزار بهینه قدرت بیشتری تولید کند. جالب آنکه ادو کامپتیشن می‌گوید پیشرانه 6 سیلندر این خودرو 60 کیلوگرم سبک‌تر است. رینگ‌های فورج کاری شده 20 اینچی و سیستم تعلیق با 30 میلی‌متر ارتفاع کمتر از دیگر تغییرات این خودرو هستند. همچنین کاپوت فیبر کربنی آن از مدل GT3 RS گرفته شده است.


برای دانستن بهای این خودرو باید با تیونر تماس بگیرید. برای یادآوری باید گفت توربو S استاندارد بهای آغازین 205133 یورویی در آلمان دارد درحالی‌که بهای آن در آمریکا از 190700 دلار آغاز می‌شود. سری انحصاری تنها به تعداد 500 دستگاه ساخته شده و برای آن باید 259992 یورو بپردازید.


هنوز قانع نشده‌اید؟! ادو می‌گوید قبلاً در حال کار بر روی برنامه مرحله دوم می‌باشد!

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا